PŘEHLED ZÁVAD OSTATNÍCH TESTOVANÝCH VOZŮ 1)

* Místo deklarovaných 92 kW výkonu naměřeno u nového vozu jen 86,3 kW a 86,8 kW na konci testu, dluh 2,2 vteřiny ve zrychlení na 100 km/hod -
neřešeno * Vibrace do volantu - výměna sloupku řízení
* Klepání z přední nápravy - výměna kulového čepu
* Uvolněné těsnění okna, špatně upevněná krycí lišta pod sedadlem, drnčící kolík zámku dveří - oprava
* Selhávání centrálního zamykání - oprava
* Zničená bezpečnostní vložka šroubů kol - dvakrát výměna

ŠKODA OCTAVIA COMBI 1.8 TURBO 3)

* Prokluzující spojka - výměna přítlačného talíře
* Závada centrálního zamykání, vrzání přístrojové desky - oprava
* Pazvuky od pravého zadního kola

ŠKODA FELICIA 1.3 LXi

* Obtížné a nejisté řazení s pazvuky - oprava převodovky
* Únik chladicí kapaliny do motorového prostoru - výměna vyrovnávací nádržky chladiče
* Vadný přerušovač směrovek - výměna
* Vadné průduchy ventilace - výměna
* Závada ve stahování okna, uvolněné zástěrky kol, závada předního reproduktoru - oprava
* Vadná svorka chladiče - oprava
* Nedokonale funkční lišty stěračů - výměna

FORD MONDEO 1.8 16V GLX

* Nefunkční teploměr - výměna čidla
* Závada ostřikovače čelního skla a světel - oprava
* Těsnění v chladicím systému - výměna
* Prasklá žárovka parkovacího světla - výměna
* Nedokonale funkční lišty stěračů - výměna

Poznámky: 1) po 40 000 km, kromě běžné údržby a náhrady normálně provozně opotřebovaných dílů a součástí (pneumatiky a pod.), bez následků nehod a krádeží, 2) testovaná jen na 30 000 km, 3) testovaná jen na 15 000 km
Pramen: MF DNES