Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Přehled závad testovaných vozů 1)

aktualizováno 
* Místo deklarovaných 92 kW výkonu naměřeno u nového vozu jen 86,3 kW a na konci testu 86,8 kW, dluh 2,2 vteřiny ve zrychlení na 100 kilometrů v hodině - neřešeno
* Vibrace do volantu - výměna sloupku řízení

* Klepání z přední nápravy výměna kulového čepu

* Uvolněné těsnění okénka, špatně upevněná krycí lišta pod sedadlem, drnčící kolík zámku dveří - oprava

* Selhávání centrálního zamykání - oprava

* Zničená bezpečnostní vložka šroubů kol - dvakrát výměna

ŠKODA OCTAVIA COMBl 1.8 TURBO 3)

* Prokluzující spojka - výměna přítlačného talíře

* Závada centrálního zamykání, vrzání přístrojové desky oprava

* Pazvuky od pravého zadního kola

ŠKODA FELICIA 1.3 LXi

* Obtížné a nejisté řazení s nepříjemnými pazvuky - oprava převodovky

* Únik chladicí kapaliny do motorového prostoru - výměna vyrovnávací nádržky chladiče

* Vadný přerušovač směrovek - výměna

* Vadné průduchy ventilace výměna

* Závada ve stahování okna, uvolněné zástěrky kol, závada předního reproduktoru oprava

* Vadná svorka chladiče oprava

* Nedokonale funkční lišty stíračů - výměna

FORD MONDEO 1.8 16V GLX

* Nefunkční teploměr - výměna čidla

* Závada ostřikovače čelního skla a světel - oprava

* Těsnění v chladicím systému - výměna

* Prasklá žárovka parkovacího světla - výměna

* Nedokonale funkční lišty stíračů - výměna

ŠKODA FABIA 1.4 16V ELEGANCE

* Uvolněná ruční brzda - oprava

* Vibrace přicházející do volantu při běžném brzdění v rychlosti přes sto kilometrů v hodině - výměna všech čtyř brzdových kotoučů

* Nekultivovaný chod motoru, který se projevoval vibracemi v řidičově sedadle, rušivým zvukem motoru a kolísáním volnoběžných otáček - výměna řídicí jednotky motoru

* Svítící kontrolka airbagů - výměna snímacího kroužku kontaktu

* Nefunkční klimatizace - doplnění chladicího média

* Špatně fungující elektrické zavírání střešního okna

* Rozpáraný šev sedáku řidičova sedadla a závada v systému vyhřívání předních sedadel - výměna předních sedadel

* Do sedadla řidiče se vrátily vibrace, podruhé začaly kolísat volnoběžné otáčky - tentokrát testovací technika žádnou závadu neodhalila, neřešeno

* Rušivý hluk při plném otevření střešního okna - po rozebrání a opětovném sestavení ustalo

ŠKODA FABIA 1.4 16V ELEGANCE

* Centrální zamykání nefungovalo ve stanoveném režimu, neproblikávaly kontrolky podle návodu - nebylo správně naprogramováno z výroby, oprava

* Prasklá žárovka v přední mlhovce - výměna

* Po celou dobu testu vůz zaostával ve rychlení z 0 na 100 kilometrů v hodině o 1,5 vteřiny za údaji výrobce - neřešeno

* Svítící kontrolka signalizace závady elektroniky motoru při příjezdu do servisu problém znenadání ustal - neřešeno

OPEL VECTRA 1.6 GL

* Oprava předních a zadních brzd

* Každému starému vozu doporučovaná preventivní výměna rozvodového řemenu

* Kmitání předních kol - vyvážení

* Ztráta zadní zástěrky - výměna na obou stranách

* Prasklá žárovka předního světlometu - výměna

* Netěsná vodní pumpa a opotřebovaný klínový řemen výměna

* Vadné rameno předního kola - výměna

* Zkorodovaný zadní díl výfuku - výměna

Poznámky: 1) po 40 000 km, kromě běžné údržby a náhrady normálně provozně opotřebovaných dílů a součástí (pneumatiky apod.
neřešeno
* Vibrace do volantu - výměna sloupku řízení

* Klepání z přední nápravy výměna kulového čepu

* Uvolněné těsnění okénka, špatně upevněná krycí lišta pod sedadlem, drnčící kolík zámku dveří - oprava

* Selhávání centrálního zamykání - oprava

* Zničená bezpečnostní vložka šroubů kol - dvakrát výměna

ŠKODA OCTAVIA COMBl 1.8 TURBO 3)

* Prokluzující spojka - výměna přítlačného talíře

* Závada centrálního zamykání, vrzání přístrojové desky oprava

* Pazvuky od pravého zadního kola

ŠKODA FELICIA 1.3 LXi

* Obtížné a nejisté řazení s nepříjemnými pazvuky - oprava převodovky

* Únik chladicí kapaliny do motorového prostoru - výměna vyrovnávací nádržky chladiče

* Vadný přerušovač směrovek - výměna

* Vadné průduchy ventilace výměna

* Závada ve stahování okna, uvolněné zástěrky kol, závada předního reproduktoru oprava

* Vadná svorka chladiče oprava

* Nedokonale funkční lišty stíračů - výměna

FORD MONDEO 1.8 16V GLX

* Nefunkční teploměr - výměna čidla

* Závada ostřikovače čelního skla a světel - oprava

* Těsnění v chladicím systému - výměna

* Prasklá žárovka parkovacího světla - výměna

* Nedokonale funkční lišty stíračů - výměna

ŠKODA FABIA 1.4 16V ELEGANCE

* Uvolněná ruční brzda - oprava

* Vibrace přicházející do volantu při běžném brzdění v rychlosti přes sto kilometrů v hodině - výměna všech čtyř brzdových kotoučů

* Nekultivovaný chod motoru, který se projevoval vibracemi v řidičově sedadle, rušivým zvukem motoru a kolísáním volnoběžných otáček - výměna řídicí jednotky motoru

* Svítící kontrolka airbagů - výměna snímacího kroužku kontaktu

* Nefunkční klimatizace - doplnění chladicího média

* Špatně fungující elektrické zavírání střešního okna

* Rozpáraný šev sedáku řidičova sedadla a závada v systému vyhřívání předních sedadel - výměna předních sedadel

* Do sedadla řidiče se vrátily vibrace, podruhé začaly kolísat volnoběžné otáčky - tentokrát testovací technika žádnou závadu neodhalila, neřešeno

* Rušivý hluk při plném otevření střešního okna - po rozebrání a opětovném sestavení ustalo

ŠKODA FABIA 1.4 16V ELEGANCE

* Centrální zamykání nefungovalo ve stanoveném režimu, neproblikávaly kontrolky podle návodu - nebylo správně naprogramováno z výroby, oprava

* Prasklá žárovka v přední mlhovce - výměna

* Po celou dobu testu vůz zaostával ve rychlení z 0 na 100 kilometrů v hodině o 1,5 vteřiny za údaji výrobce - neřešeno

* Svítící kontrolka signalizace závady elektroniky motoru při příjezdu do servisu problém znenadání ustal - neřešeno

OPEL VECTRA 1.6 GL

* Oprava předních a zadních brzd

* Každému starému vozu doporučovaná preventivní výměna rozvodového řemenu

* Kmitání předních kol - vyvážení

* Ztráta zadní zástěrky - výměna na obou stranách

* Prasklá žárovka předního světlometu - výměna

* Netěsná vodní pumpa a opotřebovaný klínový řemen výměna

* Vadné rameno předního kola - výměna

* Zkorodovaný zadní díl výfuku - výměna

Poznámky: 1) po 40 000 km, kromě běžné údržby a náhrady normálně provozně opotřebovaných dílů a součástí (pneumatiky apod.), bez následků nehod a krádeží, 2) testovaná jen na 30 000 km, 3) testovaná jen na 15 000 km
Pramen: MF DNES






Nejčtenější

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.