Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Supersporty řádí v Praze, Need for Speed míří do kin

  18:45aktualizováno  18:45
Dlouho avizovaný film z prostředí pouličních automobilových závodů dnes přichází do českých kin. V souvislosti se slavnostní premiérou se v garážích obchodního centra Nový Smíchov představují veřejnosti tři desítky atraktivních sportovních automobilů.

Recenze

filmu Need for Speed

Odpolední spanilá jízda Prahou a následná výstava aut v garážích Obchodního centra na Smíchově probíhá v rámci úterní premiéry dlouho očekávaného filmu Need for Speed v České republice. Mezi hlavní lákadla pražské přehlídky patří Lamborghini Aventador, Ferrari Berlineta, Ferrari FF, Aston Martin DBS, Dodge Viper, Dodge Challenger a Ford Mustang GT500, který se stal předlohou pro auto hlavního hrdiny.

Fotogalerie

Auta především

Need for Speed se věrně drží své počítačové předlohy, kde forma jasně převažuje nad obsahem a kde dojem často vítězí nad realitou.

Asi největší slabinou snímku, který má být oslavou závodních filmů z druhé poloviny minulého století a ikonou pro moderní petrolheady, je jednoduchý příběh s otřepanými zápletkami, očekávanou love story a ještě předvídatelnějším šťastným koncem.

Hlavní roli tu nehrají herci, ale nablýskaná a zatraceně rychlá auta. V úvodní bitvě spolu soupeří třeba klasické modely jako Ford Torino GT, Pontiac GTO, Chevrolet Camaro SS, Porsche 944 S2 a BMW 2800.

Ve finálním souboji pak své schopnosti představuje šestice špičkových supersportů jako Bugatti Veyron Super Sport, Koenigsegg Agera R, Lamborghini Sesto Elemento, Saleen S7 a GTA Spano, jejichž výjimečnost asi nejlépe vystihuje celková cena atakující 200 milionu korun. Při honičkách samozřejmě nechybí policejní vozy Dodge Charger a celá řada běžných civilních aut.

Fotografie z natáčení filmu Need for Speed (Pontiac GTO a Chevrolet Camaro SS)

Fotografie z natáčení filmu Need for Speed

Film je i jakousi poctou Fordu Mustang, který debutoval ve filmu Goldfinger v roce 1964 a letos tedy oslaví padesátiny. Speciální Mustang Shelby GT500, kterého hlavní hrdina prohání téměř celým filmem, sice skončí neslavně, na konci ale odjíždí ve zbrusu nové generaci, která se světu představila teprve na lednovém autosalonu v Detroitu.



Témata: Poradna: Závody


Nejčtenější

Ilustrační snímek
Domácí rádce: Jak se rychle a zadarmo zbavit pneumatik

Kdo hodí ojetou pneumatiku do přírody, je barbar. Když už máte na to jezdit autem, máte jistě pár korun na likvidaci ojetých gum. Navíc nově existuje svozový...  celý článek

Ještě kožený volant. Po nasazení airbagu zbývá zacvaknout středový kryt
Ukliďte si v autě, volant je špinavější než záchodové prkénko

Obecně se ví, že interiér vozu není zrovna nejčistší místo, ve kterém se pohybujeme. Nová studie specialistů čištění aut to potvrzuje. Automobil je zamořený...  celý článek

Automobilový odborník Vít Pěkný (vlevo) a pražský radní Petr Dolínek (vpravo) v...
SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Soumrak dieselů přichází. V Evropě už jejich podíl klesl pod polovinu

Rok a půl po vypuknutí aféry Dieselgate výrazně klesá v Evropě zájem o naftové motory. Poprvé jejich podíl v nových registracích klesl pod 50 procent.   celý článek

Walter de Silva
Číňané skupují evropské mozky. Teď mají kapitální úlovek

V Evropě jde do tuhého: nejsou lidi a nejen ve výrobě. V autoprůmyslu začíná být situace kritická, po každém, kdo vypadá, že by ho lepší podmínky dokázaly...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.