Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Supersporty řádí v Praze, Need for Speed míří do kin

  18:45aktualizováno  18:45
Dlouho avizovaný film z prostředí pouličních automobilových závodů dnes přichází do českých kin. V souvislosti se slavnostní premiérou se v garážích obchodního centra Nový Smíchov představují veřejnosti tři desítky atraktivních sportovních automobilů.

Recenze

filmu Need for Speed

Odpolední spanilá jízda Prahou a následná výstava aut v garážích Obchodního centra na Smíchově probíhá v rámci úterní premiéry dlouho očekávaného filmu Need for Speed v České republice. Mezi hlavní lákadla pražské přehlídky patří Lamborghini Aventador, Ferrari Berlineta, Ferrari FF, Aston Martin DBS, Dodge Viper, Dodge Challenger a Ford Mustang GT500, který se stal předlohou pro auto hlavního hrdiny.

Fotogalerie

Auta především

Need for Speed se věrně drží své počítačové předlohy, kde forma jasně převažuje nad obsahem a kde dojem často vítězí nad realitou.

Asi největší slabinou snímku, který má být oslavou závodních filmů z druhé poloviny minulého století a ikonou pro moderní petrolheady, je jednoduchý příběh s otřepanými zápletkami, očekávanou love story a ještě předvídatelnějším šťastným koncem.

Hlavní roli tu nehrají herci, ale nablýskaná a zatraceně rychlá auta. V úvodní bitvě spolu soupeří třeba klasické modely jako Ford Torino GT, Pontiac GTO, Chevrolet Camaro SS, Porsche 944 S2 a BMW 2800.

Ve finálním souboji pak své schopnosti představuje šestice špičkových supersportů jako Bugatti Veyron Super Sport, Koenigsegg Agera R, Lamborghini Sesto Elemento, Saleen S7 a GTA Spano, jejichž výjimečnost asi nejlépe vystihuje celková cena atakující 200 milionu korun. Při honičkách samozřejmě nechybí policejní vozy Dodge Charger a celá řada běžných civilních aut.

Fotografie z natáčení filmu Need for Speed

Fotografie z natáčení filmu Need for Speed

Film je i jakousi poctou Fordu Mustang, který debutoval ve filmu Goldfinger v roce 1964 a letos tedy oslaví padesátiny. Speciální Mustang Shelby GT500, kterého hlavní hrdina prohání téměř celým filmem, sice skončí neslavně, na konci ale odjíždí ve zbrusu nové generaci, která se světu představila teprve na lednovém autosalonu v Detroitu.



Témata: Poradna: Závody




Nejčtenější

Škoda 1101 Tudor
Autofotka týdne: První poválečná škodovka slaví sedmdesátiny

Jméno dostala první poválečná škodovka z angličtiny. Dnes už nepoužívaný termín „tudor“ označuje obecně typ dvoudveřové karoserie, vychází z anglického...  celý článek

Ford RS200
Rallyová monstra neměla limity. Jejich krátkou kariéru uťaly tragédie

V roce 1986 nevybuchla jen jaderná elektrárna v Černobylu, ale také časovaná bomba v podobě monster skupiny B. Ford RS200 byl jedním z továrních speciálů...  celý článek

Čínská kopie modelu Jawa 250 se jmenuje Xingfu
Bizar na dvou kolech: čínská jawa, sovětské BMW a skútr od Harleye

V historii motocyklů a skútrů existuje řada modelů, u kterých ani skalní znalci motocyklů na první pohled nemají šanci uhádnout značku a výrobce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.