Za svůj „ekologický“ elektromobil připojíte přívěs, na kterém je v designovém boxu naložený benzinový generátor. Spalovací motor si bafá, vyrábí elektřinu a nabíjí auto, které díky němu jede.
Hlavně to ukazuje v plné nahotě absurditu elektromobility vůbec. Více než půlka elektřiny se vyrábí v tepelných elektrárnách. Ekolog si libuje, že jeho auto nečmoudí, a ten, kdo bydlí u komína uhelné elektrárny, dýchá ztěžka.
Otázkou je, jestli takové řešení projde u autorit hlídající ekologičnost dopravních prostředků. Benziňák není v autě, takže by mělo být vše v pořádku. Přívěs sice také potřebuje homologaci, ale už se neřeší, co se na něm vozí.
Na druhou stranu by vynález Jean-Baptista Segarda mohl být cestou, jak obejít elektromobilitu: koupíte si auto a motor k němu jako doplněk, třeba na tom absurdním vozíku EP Tender.
Elektrický přívěs trochu připomíná drbání se pravou rukou za levým uchem. Ale možná je to jen vtip. Kdyby autosalon v Ženevě navštívil český génius Jára Cimrman, třeba by tvůrcům poradil schovat do oje připojující přívěs kardan pohánějící rovnou od elektrogenerátoru zadní kola auta. Třeba se toho chytnou kutilové v Číně, kde teď elektrická auta frčí.