Prognóza odhadce

Modelová řada fabií se rozšířila o další dva benzinové motory: o verzi 1.4 16V (55 kW) a o Fabii 2.0. Ceny automobilů a jejich provozních nákladů, paliv i pojištění přitom favorizují model 1.4. Ten bude konkurovat zejména levnějším verzím vybaveným motory 1.4 MPI o výkonech 44 a 50 kilowattů a silnějšímu 1.4 16V (74 kW).
Modelová řada fabií se rozšířila o další dva benzinové motory: o verzi 1.4 16V (55 kW) a o Fabii 2.0. Ceny automobilů a jejich provozních nákladů, paliv i pojištění přitom favorizují model 1.4. Ten bude konkurovat zejména levnějším verzím vybaveným motory 1.4 MPI o výkonech 44 a 50 kilowattů a silnějšímu 1.4 16V (74 kW). Vozy se zmíněným pohonem 1.4 16V budou ztrácet na hodnotě průměrně a lhostejno, zda budou v krátké nebo dlouhé verzi. Dvoulitr zřejmě najde málo zájemců. Jeho pořizovací cena, výkon a objem se na trhu ojetin promítne v největší ztrátě hodnoty mezi motory Škody, přičemž tato tendence nebude u kombi tak výrazná jako u klasického vozu. Na hodnotě budou z benzinových verzí nejméně tratit nejlevnější a málo vybavená auta s motory 1.4 a absolutně nejvýhodnější budou vozy kombi s naftovými pohony.

Témata: Škoda Auto