Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Prognóza odhadce

  9:14aktualizováno  9:14
Nová generace corolly vstupuje do nabité nižší střední třídy dobře připravená.
Nová generace corolly vstupuje do nabité nižší střední třídy dobře připravená. Od začátku nabízí pět provedení karoserie. Toyota se připojuje k všeobecnému trendu poskytnout u automobilu nižší střední třídy více prostoru inteligentním řešením a zvýšením karoserie. Pětidvéřová corolla je klasický rodinný automobil, který oproti předchozí generaci udělal velký skok jak v oblasti designu, tak i techniky. Například náklady na opravu se při kolizích v nižších rychlostech snížily o 50 procent oproti předešlému modelu. Na trhu ojetých automobilů má obecně toyota velmi dobré jméno, a to platí na celém světě. Zejména corolla je na mnoha trzích velmi žádané kompaktní rodinné auto s dobrým poměrem mezi užitnou hodnotou a cenou. V tuzemsku si toto auto udrží stabilní hodnoty bez ohledu na region. U corolly lze předpokládat také větší věrnost zákazníků, než u většiny japonských a italských konkurentů. Pořizovací cena je nadprůměrná, ale odpovídá kvalitě. V počtu prodaných vozů v Česku nebude corolla bojovat o první příčku ve třídě, ale udrží si svou klientelu. Po pětiletém provozu a zhruba 100 tisících kilometrů klesne hodnota na zhruba 210 tisíc korun a u testované verze asi na 245 tisíc korun.

Autor:


Témata: Toyota


Nejčtenější

Dopravní značka střídavá jízda
Místo dovolené snů hodiny v koloně: jak to ustát?

Čím více aut vyrazí o prázdninách na silnice, tím více uzavírek, omezení, objížděk a kolon se vyrojí na dálnicích a silnicích. Jak přežít hodiny v zácpě, když...  celý článek

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Jízda historických vozidel do vrchu Džbán startovala v obci Hředle u Rakovníka.
OBRAZEM: Utajený sraz, kam dostanete pozvánku tichou poštou

Malá obec Hředle u Rakovníka žila v sobotu srazem veteránů, kteří se do šestisethlavé vesničky sjeli na osmý ročník Jízdy historických vozidel do vrchu Džbán.  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Další z rubriky

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Dopravní značka střídavá jízda
Místo dovolené snů hodiny v koloně: jak to ustát?

Čím více aut vyrazí o prázdninách na silnice, tím více uzavírek, omezení, objížděk a kolon se vyrojí na dálnicích a silnicích. Jak přežít hodiny v zácpě, když...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.