Dosud není jisté, zda nové státní poznávací značky budou rozděleny po velkých krajích, nebo naopak po celcích menších než současné okresy. Potom se v rámci evidence budou na základě žádostí, či dokonce dražeb rozdělovat nevšední čísla. Bude o ně zájem alespoň takový,jako je dosud o "protekční" čísla v podobě třeba čtyř jedniček a podobně? V době, kdy možnost volby státní poznávací značky neexistuje,shánějí lidé tyto rarity většinou ve víře, že budou právě zmíněným způsobem zvláštní, nebo se dočkají benevolence v jednání s policisty při řešení dopravních přestupků. "Jsem přesvědčen, že takové představy jsou mylné. Sebekrásnější číslo žádné výhody neskýtá," říká Zdeněk Bambas. Někteří dopravní policisté, kteří denně řeší silniční prohřešky, jdou ještě dál. "Dokonce si vozidla takových čísel vybírám k důkladné kontrole, snad i natruc známostem jejich majitelů. Vždyť zatím neobyčejnou značku nikdo bez protislužby či bez policejní známosti nedostane," tvrdí řadový dopravní policista, který chce zůstat v anonymitě, neboť není pověřen poskytováním informací ze služby. Nicméně zájem o nevšední státní poznávací značky trvá. Snad ta zvláštnost navenek symbolizuje řidičovu známost, přízeň... Dlouholetý držitel exkluzivního čísla, který se rovněž nechce představit, aby se na něj policisté nezaměřili, tvrdí, že by mohl vyprávět o tom, jak ze své výsady profitoval: "Vzpomínám třeba na případ, kdy mi po spáchání dopravního přestupku šel policista vstříc s úsměvem a se slovy: T akové pěkné číslo máte a jezdíte nám přes Holoubkov sedmdesátkou... A skutečně, odjel jsem tehdy bez pokuty." Exkluzivní státní poznávací značka, policejní čepice pohozená na sedadle či policejní sako s výložkami vyšší hodnosti na věšáku ve vozidle. "Poslední módou ve škále fíglů, které mají oblomit policisty při projednávání dopravních přestupků, je krabička nábojů ledabyle položená na viditelném místě v autě," doplňuje šéf dopravní policie v Plzni Luboš Berka. "Nic podle mého názoru nepomáhá. Naopak, auto s takzvaně protekčním číslem kdesi v sídlišti zlomyslní lidé spíš poškrabou než vůz nenápadný a ničím nezajímavý."
Protekční číslo pomáhá i škodí
Dosud není jisté, zda nové státní poznávací značky budou rozděleny po velkých krajích, nebo naopak po celcích menších než současné okresy. Potom se v rámci evidence budou na základě žádostí, či dokonce dražeb rozdělovat nevšední čísla. Bude o ně zájem alespoň takový,jako je dosud o "protekční" čísla v podobě třeba čtyř jedniček a podobně? V době, kdy možnost volby státní poznávací značky neexistuje,shánějí lidé tyto rarity většinou ve víře, že budou právě zmíněným způsobem zvláštní, nebo se dočkají benevolence v jednání s policisty při řešení dopravních přestupků. "Jsem přesvědčen, že takové představy jsou mylné. Sebekrásnější číslo žádné výhody neskýtá," říká Zdeněk Bambas. Někteří dopravní policisté, kteří denně řeší silniční prohřešky, jdou ještě dál. "Dokonce si vozidla takových čísel vybírám k důkladné kontrole, snad i natruc známostem jejich majitelů. Vždyť zatím neobyčejnou značku nikdo bez protislužby či bez policejní známosti nedostane," tvrdí řadový dopravní policista, který chce zůstat v anonymitě, neboť není pověřen poskytováním informací ze služby. Nicméně zájem o nevšední státní poznávací značky trvá. Snad ta zvláštnost navenek symbolizuje řidičovu známost, přízeň... Dlouholetý držitel exkluzivního čísla, který se rovněž nechce představit, aby se na něj policisté nezaměřili, tvrdí, že by mohl vyprávět o tom, jak ze své výsady profitoval: "Vzpomínám třeba na případ, kdy mi po spáchání dopravního přestupku šel policista vstříc s úsměvem a se slovy: T akové pěkné číslo máte a jezdíte nám přes Holoubkov sedmdesátkou... A skutečně, odjel jsem tehdy bez pokuty." Exkluzivní státní poznávací značka, policejní čepice pohozená na sedadle či policejní sako s výložkami vyšší hodnosti na věšáku ve vozidle. "Poslední módou ve škále fíglů, které mají oblomit policisty při projednávání dopravních přestupků, je krabička nábojů ledabyle položená na viditelném místě v autě," doplňuje šéf dopravní policie v Plzni Luboš Berka. "Nic podle mého názoru nepomáhá. Naopak, auto s takzvaně protekčním číslem kdesi v sídlišti zlomyslní lidé spíš poškrabou než vůz nenápadný a ničím nezajímavý."
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...