Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Golf pro mořského vlka prošel krysím tuningem

aktualizováno 
Rat style tuning ukazuje sympaticky nevážnou tvář úprav aut. Za výtvory na první pohled zralými na odvoz na vrakoviště jsou stovky hodin práce a spousta peněz. Na slavném srazu GTI u rakouského jezera Wörthersee se představil tento krysák postavený z Volkswagenu Golf.

35. GTI Treffen am Wörthersee | foto: Lukáš Hron, Mobil

Dřevěné nárazníky a komplet interiér, sedačky potažené pytlovinou, místo volantu kormidlo, u stropu lustr s pavučinou jak z hradu hrůzy, mech, ozdoby ze šroťáku... Na ježdění to zrovna není, humbuk ovšem vyvolá, kamkoliv zavítá.

Fotogalerie

Volkswagen Golf ošuntělého mořského vlka je hlavně inspirací pro roztodivné příběhy, které publikum napadají. A taky oslavou neuvěřitelné invence a píle samotného tvůrce.

Rat style je nejsympatičtější disciplína tuningu dávající vzniknout originálním uměleckým dílům. Nejoblíbenějšími obětmi krysích tunerů (rat je anglicky krysa) bývají hlavně Volkswageny Golf všech generací a v Česku třeba favority.

Nejlépe je, když auto vypadá co nejomšeleji, pod olezlou a orezlou slupkou (tuneři mají dokonce postup, jak rezavění urychlit) se však ukrývá technika ve stoprocentním stavu, mnohdy pořádně upravená.

Zohavení se meze nekladou, nesmí chybět přídavná mlhovka visící na předním nárazníku a spousta stylových oldschoolových doplňků, které většinou nemají žádnou souvislost s autem.

Autor:


Témata: Volkswagen


Nejčtenější

Autosalon Šanghaj 2017
OBRAZEM: Čínská auta budoucnosti už nejsou k smíchu, učí se od Evropy

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Ještě před pár lety byly čínské autosalony přehlídkou bizarností. Dnes je Šanghaj jednou z nejdůležitějších autopřehlídek vůbec. Domácí výrobci získávají na...  celý článek

S chytrou krabičkou můžete projíždět ta mýtnici branou označenou ENC. Je to
Evropská komise chce konec dálničních známek a mýtné podle emisí CO2

Evropská komise navrhuje diferencovat sazby mýtného pro osobní i nákladní automobily i autobusy podle emisí CO2, které vypouštějí. Plánuje zrušení dálničních...  celý článek

Neposuzujte ojetiny jen podle stavu tachometru.
Neposuzujte ojetiny jen podle stavu tachometru.

Stočené kilometry se staly díky časté medializaci největším strašákem motoristů při koupi ojetiny. Téměř to vypadá, že jiné problémy a rizika při koupi ojetiny...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
Kdysi slavná britská značka MG zkusí Evropě nabídnout auta z Číny

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) SAIC, třetí z pětice nejsilnějších čínských automobilek, se chystá v roce 2019 vydat do Evropy. Je to také trochu „plán B“. Původně mířili Číňané do USA, ale...  celý článek

Škoda Karoq
Škoda Karoq startuje prodej s prázdninami. Už jsme v ní jeli

Vihula Manor (Estonsko) Představení Škody Karoq, nástupce oblíbeného SUV Yeti, je naplánováno na 18. května do Stockholmu. V předstihu jsme s maskovaným prototypem Škody Karoq jeli...  celý článek

Další z rubriky

Peugeoty Type 5
Autofotka týdne: Kočár bez koní pamatuje počátky automobilismu

Peugeot typ 5 pamatuje úplné počátky automobilismu. Kočár, který vyměnil koně za motor, je na prodej v Londýně. Originální a pečlivě zrestaurovaný stroj se...  celý článek

Aston Martin Virage
Autofotka týdne: Úplně první Aston Martin Virage je perla českých garáží

Aston Martin Virage nedosahuje takového věhlasu jako předchozí typ V8, který nahradil v roce 1988. Nízký počet vyrobených kusů z něj ovšem dělá exkluzivní...  celý článek

Mike Hailwood žene svůj Surtees TS10 z roku 1972 k titulu mistra Evropy F2.
VIDEO: Mistr světa na dvou i čtyřech kolech a jeho osudový okruh

V 83 letech, 10. března letošního roku zemřela motoristická legenda Brit John Surtees, jediný jezdec, který získal titul mistra světa ve formuli 1 i v závodech...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.