Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V zatáčkách i utáhlých serpentinách je BMW jako doma.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Hluboko vybrané sedlo umožňuje perfektní kontakt nohou se silnicí při každém zastavení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pod sedlem je ukryt mozek ABS a akumulátor.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Základní výbava motorky se vejde pod sedlo. U spousty motorek si o tomhle komfortu můžete nechat zdát.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW S 1000 XR má hodně štíhlou siluetu. Zadní část je ozdobena stodevadesátkou gumou na sedmnáctipalcovém ráfku z lehké slitiny.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Hlouběji pod ostře řezanou maskou je ukryt příčně uložený tlumič řízení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zadní osvětlení je čistě v režii LED diod.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Dvojice předních světlometů je od sebe oddělena svislou světelnou lištou denního osvětlení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Řadící asistent je perfektně vyladěný. Na minimální pohyb nohy reaguje s digitální přesností.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Jedno z hlavních kouzel S 1000 XR se jmenuje Dynamic ESA. Jde o systém, který velí nastavení podvozku.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V levé přední vidli je připojen "nervový kanál", který ovládá nastavení předku.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Radiální čtyřpísty Brembo mají bavorskou střelu vždy perfektně pod kontrolou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Cestovatelskou vychytávku v podobě centrálního stojanu by tady asi čekal málokdo.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Blaster levého řídítka za sebou schovává spojkovou páčku bez možnosti nastavení a obvyklý bavorácký hrozen přepínačů korunovaný ovládacím kolečkem, které se občas přimotá, když to není úplně potřeba.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Testovaný motocykl byl vybaven přípravou pro bagáž.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Příprava pro originální navigaci BMW.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pracoviště pravé ruky: plyn, startér a nastavení jízdních režimů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Levý palec se ale rozhodně nenudí.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sériová koncovka výfuku není jenom hezká. Produkuje taky hodně slušnou porci sportovního rachotu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Palubní desce dominuje analogový otáčkoměr a stroboskop hlídající korektní řazení rychlostních stupňů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Plexi štítek nepatří mezi největší, posádku ale kryje obstojně i v dešti.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Otestovali jsme BMW S 1000 XR
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz