Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Toyota si utahuje ze starého priusu. Ten nový umí rošťárny

aktualizováno 
Finále ligy amerického fotbalu Super Bowl je pro USA rovno státnímu svátku. Kromě fotbalových týmů se na něj připravují také firmy a jejich reklamní agentury. Vysílací čas v předělech Super Bowl patří k nejdražším vůbec. Už tradičně se extra na tuto příležitost připravují automobilky.

Podívejte se na tři nejlepší reklamy letošního ročníku.

Stamiliony diváků letos pobavila reklama Toyoty. Nejakčnější a zároveň nejvtipnější spot propaguje paradoxně nejbezkrevnější auto současnosti. Hybridní prius je vším jiným, jen ne předmětem řidičské vášně. V podání natvrdlých bankovních lupičů, kteří mají víc štěstí než rozumu, se ale prius nejnovější třetí generace, který ještě není v Evropě k dostání, ukazuje jako schopné auto, umí dokonce jezdit bokem. Pro rejpaly: nemusí to být fikce, nejnovější generace hybridní toyoty může mít také pohon všech kol.

S Toyotou se o titul nejlepší reklamy letošního Super Bowlu přetahuje Hyundai propagující svou vlajkovou loď genesis. Spot s titulem První rande upozorňuje na speciální vychytávku vozu, umožňující sledovat pohyb vozu na dálku. Starostlivý tatík tak nápadníkovi své dcery vnutí svůj kočár, aby pak mohl randící pár sledovat na každém kroku.

V Evropě velké terénní pick-upy rozšířené nejsou, Amerika je jimi ale zaplavená. Má to svoje výhody a u nové Hondy Ridgeline dokonce můžete při kydání hnoje poslouchat Mahlera. Audiosoustava vozu má totiž reproduktory i v korbě. V reklamě to oceňují ovce s hudebním sluchem. Ty jsou ale hlavně fanynkami Freddieho Mercuryho a jeho kapely Queen.

Autor:






Nejčtenější

Bernhard Maier, předseda představenstva Škody Auto
Škoda chce zdvojnásobit výrobu, modely se mají mezi sebou více lišit

Šéf automobilky Škoda Bernhard Maier vidí budoucnost značky hlavně v elektromobilech a SUV. Design jednotlivých modelů chce více proměnit, aby byly jednoduše...  celý článek

Crashtest deformačních zón
VIDEO: Test deformačních zón ukázal, že měkčí auto může lépe chránit

Deformační zóny aut chrání posádku, ale mohou efektivně zmírnit následky nehody i u vozidla, do kterého bourají. Netradiční crashtest německého autoklubu...  celý článek

Alfa Romeo Giulia Veloce
Chlapská záležitost: Alfa Giulia Veloce se za diesel vůbec nemusí stydět

Jsou auta, jejichž osud dokáže předznamenat samotné jméno. Chlap řídící zjevení jménem Opel Karl musí být buď flegmatik, nebo ho dostal se slevou. Ženská z...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.