Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Toyota si utahuje ze starého priusu. Ten nový umí rošťárny

aktualizováno 
Finále ligy amerického fotbalu Super Bowl je pro USA rovno státnímu svátku. Kromě fotbalových týmů se na něj připravují také firmy a jejich reklamní agentury. Vysílací čas v předělech Super Bowl patří k nejdražším vůbec. Už tradičně se extra na tuto příležitost připravují automobilky.

Podívejte se na tři nejlepší reklamy letošního ročníku.

Stamiliony diváků letos pobavila reklama Toyoty. Nejakčnější a zároveň nejvtipnější spot propaguje paradoxně nejbezkrevnější auto současnosti. Hybridní prius je vším jiným, jen ne předmětem řidičské vášně. V podání natvrdlých bankovních lupičů, kteří mají víc štěstí než rozumu, se ale prius nejnovější třetí generace, který ještě není v Evropě k dostání, ukazuje jako schopné auto, umí dokonce jezdit bokem. Pro rejpaly: nemusí to být fikce, nejnovější generace hybridní toyoty může mít také pohon všech kol.

S Toyotou se o titul nejlepší reklamy letošního Super Bowlu přetahuje Hyundai propagující svou vlajkovou loď genesis. Spot s titulem První rande upozorňuje na speciální vychytávku vozu, umožňující sledovat pohyb vozu na dálku. Starostlivý tatík tak nápadníkovi své dcery vnutí svůj kočár, aby pak mohl randící pár sledovat na každém kroku.

V Evropě velké terénní pick-upy rozšířené nejsou, Amerika je jimi ale zaplavená. Má to svoje výhody a u nové Hondy Ridgeline dokonce můžete při kydání hnoje poslouchat Mahlera. Audiosoustava vozu má totiž reproduktory i v korbě. V reklamě to oceňují ovce s hudebním sluchem. Ty jsou ale hlavně fanynkami Freddieho Mercuryho a jeho kapely Queen.

Autor:




Nejčtenější

Yamaha MT-07 Tracer
Cestovatelský speciál Yamaha MT-07 Tracer je klasické dvoukolové SUV

Jak to dopadne, když vezmeme drsného chlapíka z ulice a obaleného do kapot ho přinutíme nosit kufry? Kupodivu se zavazadly nešvihne zlostně do kouta. Právě...  celý článek

A jelikož i Porsche mělo u svého vozu číslo 1 technický problém, který jej...
Elektromobily jsou bublina, v automobilových závodech má šanci vodík

Rozvoj elektromobilů i přes současný pokrok nadále naráží na řadu překážek, domnívá se Wolfgang Warnecke, šéf pro oblast inovací z petrolejářské společnosti...  celý článek

Škoda Citigo
Obnovená Škoda Citigo se představuje, o nástupci není rozhodnuto

Nejmenší škodovka se dočkala po dlouhých šesti letech faceliftu, úpravy jsou opravdu jen kosmetické. Citigo je jediným evropským modelem značky, který se...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Ilustrační snímek
K moři po vlastní ose? Cesta v noci je lepší, ale jen pro odpočaté

Za pár dní startuje sezóna dovolených a tisíce Čechů se vydají po vlastní ose autem k moři. Vloni vyjeli Češi na 5 552 000 soukromých zahraničních cest. Na...  celý článek

Další z rubriky

Závod elektromobilů Wave 2017
Závod od zásuvky k zásuvce. Nadšenci s elektroauty objeli Švýcarsko

Více než stovka elektromobilů překonala kopcovité Švýcarsko. Auta do zásuvky se vydala na 1 600 kilometrů dlouhou cestu okolo této alpské země.  celý článek

Porsche 919 Hybrid, závodní speciál pro Le Mans se představil na autosalonu v...
Maratonské závodní speciály by mohly přejít na vodík

Slavný závod 24 hodin Le Mans ukázal v minulých letech několikrát, že zde spolu mohou velmi těsně soupeřit auta s různými koncepcemi pohonu. FIA a organizátor...  celý článek

O uplynulém víkendu se ve francouzském Le Mans jel slavný čtyřiadvacetihodinový...
OBRAZEM: 24 hodin plných adrenalinu a únavy, to je slavné Le Mans

O uplynulém víkendu se ve francouzském Le Mans jel slavný čtyřiadvacetihodinový závod. Favorité na vítězství měli letos velké potíže a o dramata nebyla nouze....  celý článek

Mercedes Třída E 3,0 350d...
Mercedes Třída E 3,0 350d...

r.v. 2016, naj. 17 430 km, diesel
1 352 624 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.