"Slíbená ofenziva produktů již začala," řekl na tiskové konferenci generální ředitel Renaultu Caros Ghosn.
"Je to první vlna uvádění nových produktů, které nám umožní vrátit se v Evropě zpět k růstu, podpořit expanzi mimo Evropu a prodat v roce 2009 o 800 000 vozů více než v roce 2005," dodal Ghosn.
Mezi novými modely je například vůz Sandero, založený na podvozkové platformě levného vozu Logan a určený zejména pro latinskoamerické trhy.
Dalšími modely jsou Clio ve verzi tourer, prototyp modelu Laguna ve verzi kupé, vozidlo pro volný čas Kangoo a SUV Koleos.
"Byli jsme v defenzivě, je čas přejít do útoku," řekl Ghosn. Nikdy předtím podle něho Renault nevyvinul tolik modelů v tak krátké době.
Ghosn také přislíbil, že Renault si hodlá udržet vedení u vozů s nízkým i emisemi a bude pracovat na dalším omezení emisí u svých aut.
Renault v létě uvedl, že díky novým modelům čeká v letošním roce mírný nárůst prodeje. V prvním pololetí se však odbyt vozů Renault nížil o 3,8 procenta na 1,27 milionu vozů, zejména kvůli devítiprocentnímu propadu v Evropě.