Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Renault: Mégane II Coupé-Cabrio & Renault Scénic II

  13:42aktualizováno  13:42
Renault přivezl do Ženevy dvě novinky, které doplňují modelovou řadu veleúspěšného meganu druhé generace. První v Ženevě představený model potěší především mladé řidiče, kteří rádi cestují s větrem ve vlasech, druhý by měl oslovit především "stěhovavé" řidiče.

Renault Mégane Coupé-Cabriolet

Stejně jako konkurenční Peugeot 307 CC, který si také v Ženevě odbývá svou premiéru, i coupecabrio odvozené od veleúspěšného méganu druhé generace sází především na atraktivní design. Z "klasického" mégana  protentokrát francouzi převzali pouze přední část.

Na rozdíl od hatchbacku je design "cé-céčka" velmi umírněný, tytam jsou futuristické tvary, které odlišují mégane od zbytku světové produkce. Relativně hranatá zadní část s klasičtěji pojatými světlomety dává vozu robustní vzhled. Překvapení se nekoná ani u linie střechy. Největším lákadlem bude jistě její prosklení, které učiní stísněný interiér kupé vzdušnějším. 

Střecha se po stisknutí jediného tlačítka během 22 sekund ukryje do 490 dm3 velkého kufru (v konfiguraci coupé). Po sklopení střechy vám potom na zavazadla  zbyde 190dm3. Z pohonných jednotek méganu se pod kapotou coupe-cabria objeví motory 1,6 16V a 2,0 16V. Pro vyznavače úsporné jízdy pak bude k dospozici vznětová 1,9 dCi. Všechny v kombinaci s šestistupňovou převodovkou. V autosalonech se nový Renault Mégane Coupé-Cabriolet objeví  koncem tohoto roku.

Renault Scénic II

I druhá novinka  vychází z Renaultu Megane. V tomto případě mégane povyrostl do rozměrů oblíbené kategorie vozů MPV. Designem nový scénic připomíná model espace. V prostorném interiéru plném odkládacích schránek všech velikostí a tvarů najde dostatek pohodlí všech pět cestujících.

Množství prosklených ploch, ve spolupráci s prosklením střechy (1,6 m2), umocňuje pocit prostornosti. Už při pouhém pohledu na siluetu karoserie je však jasné, že i zde toho řidič za sebou moc neuvidí. - S atraktivním ztvárněním zádě totiž scenic z méganu přebírá také víceméně symbolické zadní okno.

Velikost zavazadlového prostoru závisí na poloze zadních sedadel začíná na 430 a končí na 480 litrech (v pětimístné konfiguraci). Novinkou pro scénic bude o 23 cm prodloužená verze, ve které najde ve třech řadách pohodlí až sedm cestujících.

Pohonné jednotky budou spolupracovat s pěti, či šestistupňovými převorovkami. V nabídce nalezneme agregáty 1,4 16V, 1,6 16V, 2,0 16V. Zájemci o dieselové jednotky si budou mici vybrat z 1,5 dCi (slabší 80ti koňová, či silnější 100 koňová ), nebo 1,9dCi.

Renault Mégane II - profil

Renault Mégane II

Renault Mégane II

Renault Mégane II Coupé - Cabrio- zezadu

Renault Mégane II Coupé - Cabrio - interiér

Renault Mégane II Coupé - Cabrio

Renault Scénic II - profil

Renault Scénic II - zezadu

Renault Scénic II - zezadu

Renault Scénic II

Renault Mégane II Coupé-Cabrio

Renault Mégane II Coupé-Cabrio

Renault Scénic II - interiér

Renault Scénic II

Renault Scénic II

Autoři:




Nejčtenější

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Motor EA211 TSI evo
Zákaz aut na benzin a naftu je zatím spíš jen fantazírování politiků

Stále více vlád navrhuje zákaz prodeje automobilů s benzinovým či naftovým motorem od roku 2040, 2030 i 2025. Jak vážně máme tyto termíny brát? Téma postupného...  celý článek

Další z rubriky

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.