Renault Mégane Coupé-Cabriolet
Stejně jako konkurenční Peugeot 307 CC, který si také v Ženevě odbývá svou premiéru, i coupecabrio odvozené od veleúspěšného méganu druhé generace sází především na atraktivní design. Z "klasického" mégana protentokrát francouzi převzali pouze přední část.
Na rozdíl od hatchbacku je design "cé-céčka" velmi umírněný, tytam jsou futuristické tvary, které odlišují mégane od zbytku světové produkce. Relativně hranatá zadní část s klasičtěji pojatými světlomety dává vozu robustní vzhled. Překvapení se nekoná ani u linie střechy. Největším lákadlem bude jistě její prosklení, které učiní stísněný interiér kupé vzdušnějším.
Střecha se po stisknutí jediného tlačítka během 22 sekund ukryje do 490 dm3 velkého kufru (v konfiguraci coupé). Po sklopení střechy vám potom na zavazadla zbyde 190dm3. Z pohonných jednotek méganu se pod kapotou coupe-cabria objeví motory 1,6 16V a 2,0 16V. Pro vyznavače úsporné jízdy pak bude k dospozici vznětová 1,9 dCi. Všechny v kombinaci s šestistupňovou převodovkou. V autosalonech se nový Renault Mégane Coupé-Cabriolet objeví koncem tohoto roku.
Renault Scénic II
I druhá novinka vychází z Renaultu Megane. V tomto případě mégane povyrostl do rozměrů oblíbené kategorie vozů MPV. Designem nový scénic připomíná model espace. V prostorném interiéru plném odkládacích schránek všech velikostí a tvarů najde dostatek pohodlí všech pět cestujících.
Množství prosklených ploch, ve spolupráci s prosklením střechy (1,6 m2), umocňuje pocit prostornosti. Už při pouhém pohledu na siluetu karoserie je však jasné, že i zde toho řidič za sebou moc neuvidí. - S atraktivním ztvárněním zádě totiž scenic z méganu přebírá také víceméně symbolické zadní okno.
Velikost zavazadlového prostoru závisí na poloze zadních sedadel začíná na 430 a končí na 480 litrech (v pětimístné konfiguraci). Novinkou pro scénic bude o 23 cm prodloužená verze, ve které najde ve třech řadách pohodlí až sedm cestujících.
Pohonné jednotky budou spolupracovat s pěti, či šestistupňovými převorovkami. V nabídce nalezneme agregáty 1,4 16V, 1,6 16V, 2,0 16V. Zájemci o dieselové jednotky si budou mici vybrat z 1,5 dCi (slabší 80ti koňová, či silnější 100 koňová ), nebo 1,9dCi.
Renault Mégane II - profil |
Renault Mégane II |
Renault Mégane II |
Renault Mégane II Coupé - Cabrio- zezadu |
Renault Mégane II Coupé - Cabrio - interiér |
Renault Mégane II Coupé - Cabrio |
Renault Scénic II - profil |
Renault Scénic II - zezadu |
Renault Scénic II - zezadu |
Renault Scénic II |
Renault Mégane II Coupé-Cabrio |
Renault Mégane II Coupé-Cabrio |
Renault Scénic II - interiér |
Renault Scénic II |
Renault Scénic II |