Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Měl víc štěstí než rozumu. Půjčené ferrari nerozbil jen náhodou

aktualizováno 
Horké chvilky zažil muž za volantem Ferrari F430. Při jízdě v Maranellu, rodišti těchto ikonických italských supersportů, si pozdě všiml protijedoucího vozidla. Při předjíždění pomalejšího pak předvedl bleskový manévr.

Do Maranella by nebýt Ferrari asi zabloudil málokdo. Město ale stojí kolem fabriky na snová auta a zájmu o ikonickou značku se snaží využít obchodníci. 

Často využívaná je půjčovna ferrari. O stavu aut, která si mohou ctitelé značky najmout i jen na deset minut (stojí to od cca 50 eur), se vyprávějí hrůzostrašné historky. Jinou příležitost, jak usednout za volant takového stroje, ale většina smrtelníků nemá. 

Lidé nezvyklí na řízení silných aut občas za volantem riskují. V případě videa je chyba na straně řidiče, který po okresce letěl vysokou rychlostí.

Záběr z kokpitu jednoho ze strojů při takové jízdě nahání strach. Nakonec vše dopadlo dobře. Za kvílení pneumatik se jezdci podařilo nebezpečnou situaci zvládnout, ale pořádně se zapotil. 

Špatně sedí za volantem

Všimněte si také špatné pozice řidiče za volantem s příliš propnutýma rukama. Na videu je dobře vidět (čas 0:10), jak se řidič musí předklonit a vytočit rameno, aby dostatečně otočil volantem při vyrovnávání auta, které je ve smyku. 

Při správném sezení má mít řidič s dlaněmi na volantu, který je rovně, v lokti mezi paží a předloktím ruku ohnutou v pravém úhlu. Jen tak jste schopni dát maximální rejd bez toho, aby bylo při otáčení volantem třeba přehmatávat víc, než je nutné. S nataženýma rukama nezvládnete přetočit ruce na volantu do maximálního překřížení dostatečně rychle.

Autoři: ,


Témata: Ferrari, Testování


Nejčtenější

Rychlokurz parkování s iDNES.cz
VIDEO: Rychlokurz parkování

Podélné parkování je pro mnohé řidiče zlým snem. Někteří raději ujedou, než by se na několikátý pokus pokoušeli do mezery u obrubníku nacpat. Pro ty, kteří...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
OBRAZEM: Čínská auta budoucnosti už nejsou k smíchu, učí se od Evropy

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Ještě před pár lety byly čínské autosalony přehlídkou bizarností. Dnes je Šanghaj jednou z nejdůležitějších autopřehlídek vůbec. Domácí výrobci získávají na...  celý článek

Škoda Yeti.
Britský ministr žádá náhrady pro majitele škodovek s vadným softwarem

Britský ministr dopravy Chris Grayling požaduje kompenzace pro zákazníky, kteří si v Británii koupili vozy značky Škoda se softwarem manipulujícím s hodnotami...  celý článek

S chytrou krabičkou můžete projíždět ta mýtnici branou označenou ENC. Je to
Evropská komise chce konec dálničních známek a mýtné podle emisí CO2

Evropská komise navrhuje diferencovat sazby mýtného pro osobní i nákladní automobily i autobusy podle emisí CO2, které vypouštějí. Plánuje zrušení dálničních...  celý článek

Neposuzujte ojetiny jen podle stavu tachometru.
Neposuzujte ojetiny jen podle stavu tachometru.

Stočené kilometry se staly díky časté medializaci největším strašákem motoristů při koupi ojetiny. Téměř to vypadá, že jiné problémy a rizika při koupi ojetiny...  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel Renault 1,6 Energy dCi 160
Dieselgate: Německo i ČR brzdí reformu kolem emisí aut

Německo, ale i další země včetně České republiky, brzdí sérii evropských reforem, které mají zabránit opakování skandálu s emisemi naftových aut. Napsal to...  celý článek

Tvorba designové studie vozu - exteriér
Od skici k finálnímu autu: tužka, počítač, hlína, sklo a barvy

Jak vzniká design auta? I přes přísné utajení, které v atelieru Škody vládne, jsme mohli nahlédnout do tvorby nejnovějšího konceptu značky. Na tvorbě...  celý článek

auto odhalení
VIDEO: Převlékání auta v podání mistra světa

Koho nebaví barva auta, může ho převléknout. Změna auta pomocí samolepicí folie je stále populárnější. Podívejte se, jak vůz převléká mistr světa v car...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.