Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Měl víc štěstí než rozumu. Půjčené ferrari nerozbil jen náhodou

aktualizováno 
Horké chvilky zažil muž za volantem Ferrari F430. Při jízdě v Maranellu, rodišti těchto ikonických italských supersportů, si pozdě všiml protijedoucího vozidla. Při předjíždění pomalejšího pak předvedl bleskový manévr.

Do Maranella by nebýt Ferrari asi zabloudil málokdo. Město ale stojí kolem fabriky na snová auta a zájmu o ikonickou značku se snaží využít obchodníci. 

Často využívaná je půjčovna ferrari. O stavu aut, která si mohou ctitelé značky najmout i jen na deset minut (stojí to od cca 50 eur), se vyprávějí hrůzostrašné historky. Jinou příležitost, jak usednout za volant takového stroje, ale většina smrtelníků nemá. 

Lidé nezvyklí na řízení silných aut občas za volantem riskují. V případě videa je chyba na straně řidiče, který po okresce letěl vysokou rychlostí.

Záběr z kokpitu jednoho ze strojů při takové jízdě nahání strach. Nakonec vše dopadlo dobře. Za kvílení pneumatik se jezdci podařilo nebezpečnou situaci zvládnout, ale pořádně se zapotil. 

Špatně sedí za volantem

Všimněte si také špatné pozice řidiče za volantem s příliš propnutýma rukama. Na videu je dobře vidět (čas 0:10), jak se řidič musí předklonit a vytočit rameno, aby dostatečně otočil volantem při vyrovnávání auta, které je ve smyku. 

Při správném sezení má mít řidič s dlaněmi na volantu, který je rovně, v lokti mezi paží a předloktím ruku ohnutou v pravém úhlu. Jen tak jste schopni dát maximální rejd bez toho, aby bylo při otáčení volantem třeba přehmatávat víc, než je nutné. S nataženýma rukama nezvládnete přetočit ruce na volantu do maximálního překřížení dostatečně rychle.

Autoři: ,




Nejčtenější

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Logo společnosti Škoda Auto. Ilustrační foto
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí nabídka ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Další z rubriky

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Logo společnosti Škoda Auto. Ilustrační foto
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí nabídka ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Porsche Cayenne  4,8 S  / 294 kW
Porsche Cayenne 4,8 S / 294 kW

r.v. 2010, naj. 162 598 km, benzín
899 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.