»Je to auto pro západní Evropu, nikoliv pro Čechy, a cena tomu odpovídá. Škodovka prostě začíná mít luxusní prvky, už to není skromný český vůz pro nenáročné české lidi,« soudí plzeňský živnostník Petr Vyplel, motoristický fanda, který jezdí čtyři roky okruhové závody. S gustem labužníka opakovaně přivíral přední dveře a bylo vidět, že je spokojen: »Dost jsem jezdil s drahými automobily a mám rád to tiché a přitom zvukem plné klapnutí dveří, které mi také u fabie naznačuje solidnost, pevnost a bezpečnost.« »Zvenku je fabia zvláštní, a až si na ni zvykneme, tak asi řekneme, že je i hezká. Ale když si sednu dovnitř, tak jsem zklamán. Přístrojová deska je chudá, hranatá... Mám raději ladnější tvary, a když vezmu v úvahu také menší vnitřní prostor, tak bych za novinku svou osvědčenou felicii nevyměnil,« konstatuje Milan Šrachta, vedoucí prodejny nábytku v Plzni. Považuje se za zarytého příznivce značky - měl všechny škodovky od modelu 100 a zvláštní vztah si vytvořil k favoritu, který kupoval za 84 tisíc korun, ale před tehdejší Mototechnou musel vystát osmačtyřicetihodinovou frontu. »Cena se mi u fabie zdá vysoká a neumím si představit, že bych si ji koupil v solidní výbavě, jako mám u felicie, tedy i s klimatizací,« doplňuje Milan Šrachta. Také plzeňský stavbyvedoucí Josef Škvor považuje fabii za menší než felicii. »V rodině máme dieselovou felicii kombi, za kterou má dražší fabie prostorově daleko. Pro rodinu bych si fabii nepořídil. Na přístrojové desce nové škodovky mi chybějí odkládací prostory,« upozorňuje Josef Škvor, m už statnější postavy, který rovněž kritizuje užší opěradla předních sedadel. »Jinak ale karoserie vypadá dobře, hezký je pohled na motor...« Na menší prostor na zadních sedadlech fabie upozorňuje pracovník čerpací stanice v Plzni Evžen Knobloch. »Jsem 184 centimetrů vysoký a škrtám hlavou o strop,« stěžuje si muž, který je přesvědčen, že jeho Citroën ZX je větší. Ovšem když usedá vedle dalšího kritika menšího prostoru Škody Fabie Josefa Škvora na přední sedadlo, tak se oba shodují, že mají místa dost. Josef Prskavec, mistr rokycanské firmy vyrábějící díly pro západoevropské automobilky, je také s fabií spokojen a kritizuje na ní prakticky jen chudou přístrojovou desku a malý zavazadlový prostor. Ale přesto tvrdí: »Kdybych měl peníze, které Škoda Fabia stojí, tak bych dal přednost většímu zahraničnímu vozu.«
Řidiči kritizují přístrojovou desku a cenu
»Je to auto pro západní Evropu, nikoliv pro Čechy, a cena tomu odpovídá. Škodovka prostě začíná mít luxusní prvky, už to není skromný český vůz pro nenáročné české lidi,« soudí plzeňský živnostník Petr Vyplel, motoristický fanda, který jezdí čtyři roky okruhové závody. S gustem labužníka opakovaně přivíral přední dveře a bylo vidět, že je spokojen: »Dost jsem jezdil s drahými automobily a mám rád to tiché a přitom zvukem plné klapnutí dveří, které mi také u fabie naznačuje solidnost, pevnost a bezpečnost.« »Zvenku je fabia zvláštní, a až si na ni zvykneme, tak asi řekneme, že je i hezká. Ale když si sednu dovnitř, tak jsem zklamán. Přístrojová deska je chudá, hranatá... Mám raději ladnější tvary, a když vezmu v úvahu také menší vnitřní prostor, tak bych za novinku svou osvědčenou felicii nevyměnil,« konstatuje Milan Šrachta, vedoucí prodejny nábytku v Plzni. Považuje se za zarytého příznivce značky - měl všechny škodovky od modelu 100 a zvláštní vztah si vytvořil k favoritu, který kupoval za 84 tisíc korun, ale před tehdejší Mototechnou musel vystát osmačtyřicetihodinovou frontu. »Cena se mi u fabie zdá vysoká a neumím si představit, že bych si ji koupil v solidní výbavě, jako mám u felicie, tedy i s klimatizací,« doplňuje Milan Šrachta. Také plzeňský stavbyvedoucí Josef Škvor považuje fabii za menší než felicii. »V rodině máme dieselovou felicii kombi, za kterou má dražší fabie prostorově daleko. Pro rodinu bych si fabii nepořídil. Na přístrojové desce nové škodovky mi chybějí odkládací prostory,« upozorňuje Josef Škvor, m už statnější postavy, který rovněž kritizuje užší opěradla předních sedadel. »Jinak ale karoserie vypadá dobře, hezký je pohled na motor...« Na menší prostor na zadních sedadlech fabie upozorňuje pracovník čerpací stanice v Plzni Evžen Knobloch. »Jsem 184 centimetrů vysoký a škrtám hlavou o strop,« stěžuje si muž, který je přesvědčen, že jeho Citroën ZX je větší. Ovšem když usedá vedle dalšího kritika menšího prostoru Škody Fabie Josefa Škvora na přední sedadlo, tak se oba shodují, že mají místa dost. Josef Prskavec, mistr rokycanské firmy vyrábějící díly pro západoevropské automobilky, je také s fabií spokojen a kritizuje na ní prakticky jen chudou přístrojovou desku a malý zavazadlový prostor. Ale přesto tvrdí: »Kdybych měl peníze, které Škoda Fabia stojí, tak bych dal přednost většímu zahraničnímu vozu.«
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Stavební pozemek 1009 m2 Mančice (okr. Kolín)
Dolní Chvatliny, okres Kolín
2 300 000 Kč