Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jízda za jízdu. V Nizozemsku můžete za autoškolu zaplatit sexem

  13:00aktualizováno  13:00
Nizozemsko je země zaslíbená kontroverzním nápadům, které poté nemají problém projít úřední mašinerií. Tamní zákonodárci se nebojí schvalovat sporné návrhy, kde hraje hlavní roli sex.

Ilustrační snímek | foto: Lukáš Procházka, MF DNES

Po prosazení zákona o legalizaci prostituce prošla iniciativa, kterou zajisté ocení instruktoři autoškol a ne příliš majetní nebo sexuchtiví žáci. Za lekce řízení budou moci platit sexem.

Od podobné možnosti se dá obecně předpokládat velké množství podmínek, ale k uskutečnění milostného aktu výměnou za kurz řízení stačí v Nizozemsku aktuálně pouze jedna. Žákovi nebo žákyni musí být minimálně 18 let.

V parlamentu zákon velmi aktivně prosazoval ministr spravedlnosti Ard van der Steur nebo třeba ministryně dopravy Melanie Schultzová s kolegyní van Haagenovou. Vše pochopitelně vyvolalo obšírnou diskuzi, kde se do sebe velmi aktivně pustily všechny strany. Kritici argumentovali hlavně podporováním prostituce, nicméně ta je v zemi tulipánů už legální.

Ministři prosazující přelomový zákon hlavně argumentovali tím, že o prostituci nejde, neboť instruktor nebude za sex platit, ale poskytovat službu v podobě lekce řízení. „Je důležité, aby vše iniciovali instruktoři a zaměřovali se na výměnu lekce řízení za sexuální styk a ne opačně,“ argumentoval mluvčí vlády. Hlavní nabídkou tedy není sex, ale kurz řízení. Sexuální styk je pouze platební metodou, vysvětluje web The Telegraph.

Kde však podobná nestandardní iniciativa vznikla? Vycházelo se hlavně z prohlášení policistů z Rotterdamu, kteří uveřejnili, že podobná praxe nazývaná slangově „jízda za jízdu“ v jejich oblasti již funguje a dokonce nejde o nic neobvyklého.

Vzhledem k novému zákonu se dá očekávat prudký nárůst nově založených autoškol a Nizozemsko se tak brzy stane mimo lehkých drog a sexuální turistiky i evropskou baštou kurzů řízení.

Autoři:




Nejčtenější

Lancia Delta HF Integrale
Voltovy lancie v Česku osiřely. Fanatik legend rally tragicky zemřel

Postavou nevelký, soutěžáckým srdcem však velikán mezi nadšenci do světa rally a milovníky italské produkce zvláště. Na pohled nenápadný kouzelný dědeček, ve...  celý článek

Toyota Yaris
Pokrok v mezích potřeby. Nová Toyota Yaris kašle na downsizing

Yaris je čtvrté nejprodávanější malé auto v Evropě, to v kusech znamená 200 tisíc aut ročně. Známý a oblíbený model tvoří čtvrtinu prodejů Toyoty v Evropě. Teď...  celý článek

Sraz Volkswagenů Brouk na pražském Vítkově
Praha plná brouků. Legendární auta na srazu sprintovala i plavala Vltavou

Už pošestnácté patřila Praha nejslavnějšímu autu světa. Broučí sraz v modřanském Freestyle parku byl i přes nepřízeň počasí opět náramná podívaná. Tradičním...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
ANALÝZA: Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Přitočí se ke mně nenápadný chlapík a chce si povídat: „Jsem Leo Cai, odkud jsi? Já jsem partner Volkswagenu tady v Číně,“ podává mi ruku a pak vizitku. „Máme...  celý článek

Aston Martin Virage
Autofotka týdne: Úplně první Aston Martin Virage je perla českých garáží

Aston Martin Virage nedosahuje takového věhlasu jako předchozí typ V8, který nahradil v roce 1988. Nízký počet vyrobených kusů z něj ovšem dělá exkluzivní...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.