Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rodinné stilo přijíždí

  21:39aktualizováno  21:39
Očekávaný Fiat Stilo Multi Wagon přichází na český trh. Zákazníky osloví především variabilitou interiéru a rozumnou cenou. Navíc kupci, kteří budou dostatečně rychlí jej pořídí výhodněji.
Fiat Stilo Multi Wagon

Fiat Stilo Multi Wagon | foto: Petr Pavlík

Poslední karosářská varianta osloví potenciální zájemce nejen prostorným interiérem, ale také  výbavou a množstvím praktických detailů, které zvyšují užitnou hodnotu vozu.

Namátkou jmenujme například samostatné vyklápění okna pátých dveří nebo možnost nezávislého posouvání zadních sedadel až o 160 mm.

Základní linie vozu přímo navazují na stávající tří a pětidveřové modely, oproti nim je však Multi Wagon se svými 1570 mm podstatně vyšší (o 95 mm respektive 45 mm).

Díky tomu dokáže posádce nabídnout nadprůměrné pohodlí v oblasti hlavy i na zadních sedadlech.

Zavazadlový prostor při zachování standardní pozice zadní lavice však zůstává na průměru třídy, 510 litrů respektive 1480 litrů se sklopenými sedačkami.

Na druhou stranu je dobře přístupný a oproti konkurenci nemusíte kvůli uložení menších předmětů otevírat celé páté dveře. Stiskem tlačítka jednoduše vyklopíte pouze sklo pátých dveří.

Od začátku bude nabízen se dvěma zážehovými a stejným počtem vznětových motorů. Základ nabídky představuje známá pohonná jednotka 1,6 o výkonu 76 kW, s nímž Stilo MW sprintuje na stovku za 11,4 sekundy a dokáže uhánět až 183 km/h.

My jsme se svezli s vozem poháněným motorem o objemu 1,8 litru s 98 kW výkonu. Ta v současnosti představuje vrchol nabídky, přičemž zrychlení za 10,8 sekundy a maximální rychlost 200 km/h dokáže oslovit i sportovněji založené řidiče. Motor se ochotně vytáčí, což dává najevo i působivou zvukovou kulisou.

Pokud vás zajímá hlavně nízká spotřeba, můžete vybírat mezi pohonnými jednotkami založenými na technologii common rail, obě o shodném objemu 1,9.

Slabší disponuje 59 kW, druhý motor je o 26 kW výkonnější. Vzhledem ke shodné spotřebě je pravděpodobné že pro zájemce o diesel bude atraktivnější silnější verze, ta dosáhne rychlosti 100 km/h za 11,2 sekundy a pojede maximální rychlostí až 190 km/h.

Časem se však nový "kombík" od Fiatu dočká i mnohem zajímavější pohonné jednotky z dílny sesterské Alfy Romeo.

Pod kapotu stila příjde, mimo jiné, novinka 1,9 JTD 16V Multijet s výkonem 103 kW. Kladete-li důraz hlavně na cenu, pak si můžete počkat na nejslabší jednotku 1,4 16V s výkonem 67 kW (90 koní).

Nabídka bezpečnostních prvků je poměrně rozsáhlá, ovšem za většinu z nich si zájemci, s výjimkou nejvyšší verze výbavy Dynamic, musí notně připlatit.

V základní verzi Fiat Stilo Multi Wagon nabízí jen dva airbagy a protiblokovací systém ABS s rozdělovačem brzdné síly EBD doplněný o mechanický urychlovač brzdného účinku.

Nejvyšší model zájemce osloví ještě čtyřmi bočními a dvěma okenními airbagy, elektronickým stabilizačním systémem ESP, elektronickým brzdovým asistentem i xenonovými světly.

Zkrátka bezpečnost bude záviset jen na peněžence zákazníka.

Standardní a doplňková výbava se příliš neliší od nabídky pro dosavadní karosářské verze. Z nadstandardních prvků jmenujme například detektory deště, automatické rozsvěcení světel, dělené střešní okno Sky Window, parkovací čidlo či autorádio podporující MP3. 9

Zákazníci, kteři si tuto novinku koupí ještě během tohoto čtvrtletí, pak ve standardní nabídce všech vozů najdou šest airbagů a mlhovky. budou

Autoři: ,


Témata: Alfa Romeo, Fiat


Nejčtenější

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Další z rubriky

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.