Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Clarksona, vyhozeného z BBC, chce ruská televize

  11:54aktualizováno  11:54
Ruská státní televize Zvezda oficiálně nabídla práci moderátorovi Jeremymu Clarksonovi, čerstvě vyhozenému z britské BBC. Zvezda, která spadá pod ruské ministerstvo obrany, Clarksonovi nabídla vlastní pořad o autech.

HVĚZDA V POTÍŽÍCH. Jeremy Clarkson, moderátor pořadu Top Gear (uprostřed), si šel odpočinout od svých problémů s BBC na fotbal na Chelsea. | foto: Reuters

Oblíbený, ale kontroverzní moderátor hojně sledované motoristické show Top Gear byl začátkem měsíce stažen z vysílání po roztržce s producentem, kterého podle médií udeřil kvůli tomu, že mu tým nezajistil po natáčecím dnu večeři.

Top Gear sleduje asi 350 milionů lidí. Jde o jeden z nejúspěšnějších a nejvýnosnějších pořadů BBC. Více než milion fanoušků z celého světa krátce po stažení Clarksona z pořadu podepsalo petici proti jeho odvolání. Na jeho pomoc přispěchal i britský premiér David Cameron. Ani to však šéfy BBC neobměkčilo.

Je to pitomec, ale pracuji s ním rád, říká Clarksonův kolega James May:

„Milý Jeremy, vysílací společnost ruských ozbrojených sil Zvezda Vám nabízí spolupráci. Přáli bychom si, abyste se stal vedoucím motoristického pořadu naší stanice v Moskvě. Budeme velice potěšeni, pokud přicestujete do Moskvy začátkem dubna, abychom spolupráci osobně projednali,“ praví se v ruské nabídce, zveřejněné na webu stanice.

Clarksonova odpověď dosud není známa.

Zvezda připomněla, že v Top Gear se svého času objevily i výdobytky sovětského automobilového průmyslu a sám moderátor je i velkým fanouškem vojenské techniky. Rusko a ruská auta sice až dosud kritizoval, ale „možná změní názor, až se stane vedoucím programu naší stanice“, míní náčelníci armádní stanice.

BBC vyhodila Clarksona ve středu:





Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.