Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Clarksona, vyhozeného z BBC, chce ruská televize

  11:54aktualizováno  11:54
Ruská státní televize Zvezda oficiálně nabídla práci moderátorovi Jeremymu Clarksonovi, čerstvě vyhozenému z britské BBC. Zvezda, která spadá pod ruské ministerstvo obrany, Clarksonovi nabídla vlastní pořad o autech.

HVĚZDA V POTÍŽÍCH. Jeremy Clarkson, moderátor pořadu Top Gear (uprostřed), si šel odpočinout od svých problémů s BBC na fotbal na Chelsea. | foto: Reuters

Oblíbený, ale kontroverzní moderátor hojně sledované motoristické show Top Gear byl začátkem měsíce stažen z vysílání po roztržce s producentem, kterého podle médií udeřil kvůli tomu, že mu tým nezajistil po natáčecím dnu večeři.

Top Gear sleduje asi 350 milionů lidí. Jde o jeden z nejúspěšnějších a nejvýnosnějších pořadů BBC. Více než milion fanoušků z celého světa krátce po stažení Clarksona z pořadu podepsalo petici proti jeho odvolání. Na jeho pomoc přispěchal i britský premiér David Cameron. Ani to však šéfy BBC neobměkčilo.

Je to pitomec, ale pracuji s ním rád, říká Clarksonův kolega James May:

„Milý Jeremy, vysílací společnost ruských ozbrojených sil Zvezda Vám nabízí spolupráci. Přáli bychom si, abyste se stal vedoucím motoristického pořadu naší stanice v Moskvě. Budeme velice potěšeni, pokud přicestujete do Moskvy začátkem dubna, abychom spolupráci osobně projednali,“ praví se v ruské nabídce, zveřejněné na webu stanice.

Clarksonova odpověď dosud není známa.

Zvezda připomněla, že v Top Gear se svého času objevily i výdobytky sovětského automobilového průmyslu a sám moderátor je i velkým fanouškem vojenské techniky. Rusko a ruská auta sice až dosud kritizoval, ale „možná změní názor, až se stane vedoucím programu naší stanice“, míní náčelníci armádní stanice.

BBC vyhodila Clarksona ve středu:





Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Typologie řidičů: Jste hujer, kšiltovkář, nebo vybržďovač?

V ranní koloně možná máte pocit, že vás obklopují jen samí osli a pakoně. Takový přístup k typologii šoférů je však silně nevědecký, byť možná pochopitelný. S...  celý článek

Setinová rallye 7 Castles Trial 2017
OBRAZEM: Autoveteráni šplhali na hrady a zámky, závodili o setiny

Pohodové setkání v ospalém sobotním ránu, po kterém následuje uvolněná projížďka malebnou krajinou, je to jen na pohled. V setinové rallye se skutečně bojuje o...  celý článek

Turbodiesel Renault 1,6 Energy dCi 160
Dieselgate: Německo i ČR brzdí reformu kolem emisí aut

Německo, ale i další země včetně České republiky, brzdí sérii evropských reforem, které mají zabránit opakování skandálu s emisemi naftových aut. Napsal to...  celý článek

Řidičce na dálnici D46 za jízdy upadlo kolo. Vůz poté dostal smyk, na silnici...
Pokud vám v servisu zničili auto, o náhradu škody se ozvěte hned

V pneuservisech mají napilno a hromadně mění zimní gumy za letní. Při vysokém nasazení se může stát, že kola správně neutáhnou. Uvolněné kolo poškodí vůz, v...  celý článek

Neposuzujte ojetiny jen podle stavu tachometru.
Neposuzujte ojetiny jen podle stavu tachometru.

Stočené kilometry se staly díky časté medializaci největším strašákem motoristů při koupi ojetiny. Téměř to vypadá, že jiné problémy a rizika při koupi ojetiny...  celý článek

Další z rubriky

Autosalon Šanghaj 2017
OBRAZEM: Čínská auta budoucnosti už nejsou k smíchu, učí se od Evropy

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Ještě před pár lety byly čínské autosalony přehlídkou bizarností. Dnes je Šanghaj jednou z nejdůležitějších autopřehlídek vůbec. Domácí výrobci získávají na...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
ANALÝZA: Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Přitočí se ke mně nenápadný chlapík a chce si povídat: „Jsem Leo Cai, odkud jsi? Já jsem partner Volkswagenu tady v Číně,“ podává mi ruku a pak vizitku. „Máme...  celý článek

Tvorba designové studie vozu - exteriér
Od skici k finálnímu autu: tužka, počítač, hlína, sklo a barvy

Jak vzniká design auta? I přes přísné utajení, které v atelieru Škody vládne, jsme mohli nahlédnout do tvorby nejnovějšího konceptu značky. Na tvorbě...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.