Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rychlé pozdravy z Ruska: E-Go Revolt

  13:10aktualizováno  13:10
Auta z Ruska už se nejmenují jen Lada, Moskvič nebo Volha. Moskevské studio E-Go Motors se rozhodlo postavit čistokrevného sporťáka. Bílá placatá studie Made in Russia se jmenuje E-Go Revolt a stojí na základech Mitsubishi.

E-Go Revolt | foto: E-Go Motors

Rozpohybovat tenhle ruský supersport dostal za úkol motor od japonského Mitsubishi. Se silou šestiválcového třílitru osazeného dvěma turbodmychadly hospodaří šestistupňová manuální převodovka. Motor s maximálním výkonem 550 koní (404 kW) dodalo Mitsubishi 3000GT. Ze stejného zdroje je také podvozek.

Vzhledem k tomu, že tento model japonské automobilky už není žádný mladík (vyráběl se v letech 1990-2001), muselo se samozřejmě řádně vylepšovat a upravovat. Mimo jiné dostal podvozek aktivní vzduchové odpružení.

Přední kola mají rozměr 245/40/19, se silou motoru si musí poradit ta zadní rozměru 325/35 R19, jinak to ani u správného sporťáků nejde. Vpředu se o jejich zpomalování starají šesti a vzadu čtyřpístkové brzdiče, které se zahryzávají do karbokeramických kotoučů s průměry 425 mm (vpředu) a 342 mm (vzadu).

Divit se budete při nástupu. Elektronika auta se ovládá přes dotykový displej umístěný na volantu. S jeho pomocí bude možné nastavovat charakteristiku podvozku i motoru, kam se nastěhuje airbag je prozatím tajné...

E-Go Revolt prý není jen plané stylistické cvičení. Tvůrci říkají, že už začínají se stavbou prvních kousku.

E-Go Revolt

Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Další z rubriky

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.