Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

S motorkami jsem skončil

  17:55aktualizováno  17:55
V poslední době se na silnicích odehrává tragické divadlo, říká populární bavič Vladimír Hron. Letošní vítěz televizní ankety TýTý v kategorii moderátor zábavných pořadů jezdí už čtvrtým vozem značky Opel. V poslední době ale pokukuje po luxusní limuzíně Audi A8.

Oblíbený bavič, zpěvák a imitátor přiznává, že svým Oplem Omega občas jezdí rychleji, než kolik je na českých silnicích povoleno.

Mít tu moc, povolil bych neomezenou rychlost na dálnicích. V Německu to funguje a ještě jsem tam neviděl smrťák," říká Vladimír Hron.

Jak jste se dostal k Opelu Omega?
No kradu, jak jinak bych k němu přišel (smích). Samozřejmě je to jinak. Astra, Vectra, Vectra kombi, Omega kombi. Takhle za sebou jsem si opely pořizoval. Omega mi vyhovuje, protože to je pohodlný vůz se silným naftovým motorem. Absolutní kompromis mezi silou, spotřebou, pohodlím a schopností odvézt vše, co potřebuji.

Takže milovník opelů. Je něco, co by vás odlákalo k jiné značce?
Nemusím do smrti jezdit v opelech. Stačí, když najdu jakýkoliv jiný vůz, který dokáže být ještě lépe tím, čím chci, aby byl.

A je na trhu takové auto?
Je to otázka priorit. Každý má jiné požadavky, ale myslím, že se dá obecně říct, že u vozů vyšší třídy požadavky většiny lidí splňují automobily spousty značek. Nechci říkat, že za týden budu jezdit mercedesem. Je ale pravda, že se pomalu porozhlížím a čím dál víc zjišťuji, že se mi stále více líbí Audi A8.

Takže se chcete posunout opět o třídu výš?
Měl jsem možnost A8 a omegu porovnat a upřímně řečeno, hodně věcí bych z omegy přesunul do audi. To platí i opačně. V každém autě najdete něco, co to druhé nemá. Nedá se říci, že tohle je jednoznačně lepší a tohle je jednoznačně horší.

Co konkrétně byste mezi těmito auty vyměnil?
Rozhodně zadní sedadlo. Na tak komfortní zadní sedačky, jako má omega, jsem nenarazil ani v mercedesu a ani v audi. U těchto aut nejsem spokojen se střední částí zadního sedadla, která je vyplněna jen nepohodlným sedákem. Pokud jedete někam dál v pěti lidech, tak to prakticky nejde. V mém autě to není žádný problém.

Je vidět, že vám záleží i na vnější úpravě vozu...
U auta mám rád individualitu. Nepamatuji si poznávací značky, takže když přijdu na parkoviště, musím své auto poznat už na dálku. Proto mám nadstandardní barvu, kola i spoilery. Samozřejmě se mi líbí, že to i dobře vypadá. Jsem toho názoru, že vůz má určitým způsobem reprezentovat svého majitele.

Rozlišujete lidi podle toho, jakým autem jezdí?
To je možná až příliš krutá interpretace toho, co jsem se snažil říct. Spíše oceňuji, když se člověk k autu chová jako k příteli a nebere ho jako věc, s níž se nepříliš citlivě zachází.

Kolik ročně najede?
Za léta v showbyznysu jsem se musel naučit jednu základní věc, která je pro auto hodně krutá - vůz prostě musí jezdit. Ročně najedu až sto dvacet tisíc kilometrů, takže vůz to nemá jednoduché. Jeho těžký úděl mu ulehčuji tím, že se snažím, aby dobře vypadal. Ženskou terminologií se dá říct, že chodí do dobrého kosmetického salonu.

V kolika letech jste měl řidičský průkaz?
Byl jsem na auta vysazený už od malička. Papíry jsem si udělal co nejdřív, ale jako asi každý kluk jsem řídil tak tři roky před tím, než mi bylo osmnáct. To už je snad ale promlčené, ne?

Myslím, že ano. To jste jezdil s tátou, nebo vás školili kamarádi?
Táta o tom nejprve nevěděl, takže auto jsem si půjčoval tajně. Když na to maminka přišla, zachovala se hodně gentlemansky a dělala, že o ničem neví. Pochopitelně to věděli oba dva, ale asi si říkali, že bude lepší, když se to naučím dřív.

Jezdíte na motorce?
Tak tady jsem na tom velmi špatně. Táta se na motorce zabil a já jsem se po nehodě na Krétě zapřisáhl, že už na to do smrti nesednu.

Co se přihodilo?
Po celou dobu pobytu jsme na chopperech jezdili všude možně a nic se nestalo. Pak jsem si poslední den půjčil skútr a cestou na pláž jsem uklouzl na olejové skvrně. Od té doby jsou pro mě dvě kola málo. Jsem ochotný udělat výjimku jen v tom případě, že si to bude žádat třeba nějaká role.

Poutáte se před jízdou?
Spíše sporadicky, ale rodinu k tomu vedu. Můj názor na tuto věc pramení z toho, že jsem měl kamaráda, který při nehodě podle mého názoru zemřel, protože byl připoutaný. Já jsem pak přežil nehodu, kde mi skutečnost, že jsem připoutaný nebyl, život naopak zachránila. Je to volba každého z nás.

S POLICISTY NESMLOUVÁ Když udělám chybu, uznám ji a pokutu zaplatím, říká Vladimír Hron

Autoři:




Nejčtenější

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Další z rubriky

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Škoda Yeti Monte Carlo
V Rusku stahují kvůli technickým potížím několik modelů Škoda

Volkswagen svolá na ruském trhu 3463 automobilů, včetně vozů Škoda Octavia, Yeti a Rapid. Koncern o tom informoval tamní úřady. Podle nich jsou důvodem...  celý článek

Tesla 3
Zadlužený miláček a jeho S3XY auta: Tesla 3 vyjíždí

Módní americká značka rozjíždí prodej lidového elektromobilu. Auto na baterky s dojezdem 500 kilometrů vyjde na milion. I tak si na Teslu 3 ten, kdo ji objedná...  celý článek

Škoda Kodiaq DSG 4x4 2,0 TDI / 140 kW...
Škoda Kodiaq DSG 4x4 2,0 TDI / 140 kW...

r.v. 2016, naj. 886 km, diesel, 1. majitel
1 229 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.