Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Seat chce do přírody: Altea Freetrack

  13:56aktualizováno  13:56
Strategii koncernu Volkswagen poslat mimo silnice co nejvíce modelů přijala za své i jeho španělská značka. Seat by také rád vyjel do terénu s MPVkombíkem altea. Prozatím jen na autosalonovou zkušenou se do Ženevy vydal bílý koncept Freetrack.

Seat Altea Freetrack | foto: Michal ŠafránekiDNES.cz

Do terénu se chystá další MPVčko od německého koncernu, protentokrát muselo při cestě do Švýcarska překonat Pyreneje. Koncernová platforma, kterou využívá i jedna z nejnovějších škodovek jménem Scout (terénněji vypadající verze Octavie 4x4), dala vzniknout rodinné Altee XL v provedení Freetrack.

Prozatím je terénní altea pouze konceptem, na ženevské molo se vyšplhala s pomocí 19 palcových kol a spoustou plastu, který ji přidává na bojovnosti.

Kromě efektních doplňků dostala na výlety za kamzíky větší světlou výšku 310 milimetrů. Obligátní výměnu nárazníků za svalnatější doplnila nejradikálnější "terénní" úprava celého exteriéru. Na páté dveře se ze dna kufru nastěhovalo náhradní kolo.

Na autosalonu se koncept nemůže ukázat bez panoramatické střechy, s prosklením pro výhled na hvězdy tak dorazil i freetrack.

Na sportovní notu hraje interiér se čtyřmi sportovními skořepinovými sedačkami.

Pro dovádění mimo bezpečí asfaltového koberce dostal SUV-MPV seat nejsilnější dvoulitrové TFSIčko. Sílu dvousetčtyřiceti přímovstřikových koní bičovaných turbodmychadlem přenáší šestistupňová manuální převodovka. O neznámé množství newtonmetrů (v Leonu Cupra jich stejný motor má 300) se dělí přes mezinápravovou spojku Haldex II kola obou náprav.

Seat Altea FreetrackSeat Altea FreetrackSeat Altea Freetrack



Seat Altea FreetrackSeat Altea FreetrackSeat Altea Freetrack




Autor:




Nejčtenější

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.