Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sedačky vyšly z testů s uznáním i s kritikou

aktualizováno 
Mnohde v motoristicky vyspělé západní Evropě už řadu let mohou děti v autech cestovat jen v dětských autosedačkách, které se proto těší značné pozornosti řidičů i spotřebitelských organizací. Ty pravidelně právě dětské sedačky podrobují testům, při kterých ověřují chování jednotlivých výrobků při haváriích. Například německý magazín Auto Motor und Sport letos udělil v nárazovém testu sedaček dobré hodnocení modelům Kiddy 2000 Reboard, který stojí na tuzemském trhu 5500 korun a HTS Besafe Kid, který nejvýznamnější tuzemské firmy nenabízejí.

Nejlepší hodnocení dostaly také dvě sedačky, které nabízejí prodejci vozů přímo u svých dealerů - Volkswagen Bobsy-Isofix (4500 korun) a BMW Junior Seat (11 000 korun). Kladné doporučení naopak nemají sedačky Chicco Shuttle Reboard (2900 až 3600 Kč), Maxio Cosi Priori (4500 Kč) a Römer King, průměrné hodnocení dostal typ Knauf Kids Club (velcí dovozci o obou tvrdí, že se do Česka nedovážejí). Magazín srovnával sedačky i vloni, kdy do testu zařadil výrobky pro nejvzrostlejší děti. Nejlepší hodnocení získala sedačka Recaro Start (v Česku 10 000 korun) a Römer Zoom (4100 korun). Jako částečně doporučeníhodné ohodnotil Auto Motor und Sport sedačky Concord Lift (2600 až 2800 korun), Kiddy Mega 2+3 (2600 korun) a Klippan Suprema 1/2/3 (dovoz nepotvrzen). Doporučení nedostaly výrobky BMW Junior Seat II, Bébé Confort Absorber (2900 korun), HTS Besafe 1-2-3, Ikea Biltex Boulevard a Storchenm ühle Air-Seat 1+2+3 (4500 korun). Na sedačky pro nejmenší děti se zaměřil časopis Auto Bild, který netestoval jejich chování při nárazu, ale hodnotil praktičnost. Nejvíce bodů získal výrobek Storchenmühle Space Plus (cena v tuzemsku nezjištěna). Dobré hodnocení má i typ Maximilian Maxi Cosi (2700 korun), Bébé Confort (3200 korun) a Britax Römer (cena nezjištěna). Za uspokojivé označil magazín sedačky Chicco Baby Belle Spoque Combi Car (7900 korun) a Evenflo On My Way (cena nezjištěna). Nejméně bodů má z hodnocení Auto Bildu sedačka Kiddy Baby (2400 korun a Chicco Baby Synthesis Lux (v Česku za 1900 až 2400 korun).
Autor:




Nejčtenější

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Další z rubriky

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.