Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda mění šéfa komunikace, bude to významný německý novinář

  15:30aktualizováno  15:30
Personální změny ve Škodě nekončí. Peik von Bestenbostel odchází do Volkswagenu a nahradí ho bývalý šéfredaktor jednoho z nejslavnějších německých automagazínů, Jens Katemann. Po odchodu šéfdesignéra Jozefa Kabaně se v Mladé Boleslavi budou muset vypořádat s další personální obměnou.

Ilustrační snímek | foto: Lukáš Hron, Mobil

Dosavadní šéf komunikace Peik von Bestenbostel po dlouhých sedmi letech u Škody míří k sesterskému Volkswagenu, kde bude zastávat stejnou pozici (nahradí Stefana Ohletze). Svoje „teplé“ místečko vymění za horkou židli. Bude se totiž muset vypořádat s nekončícím skandálem Dieselgate a také s neshodami, které panují mezi odbory a šéfem značky Herbertem Diessem. Von Bestenbostel před příchodem ke Škodě vedl komunikaci podniku celého koncernu VW, předtím pracoval u BMW a Siemensu.

Peik von Bestenbostel

Peik von Bestenbostel

Ze Škody měl von Bestenbostel podle informací iDNES.cz namířeno už předloni. Po vypuknutí aféry Dieselgate se měl stěhovat společně s bývalým šéfem Škody Winfriedem Vahlandem do Ameriky. Von Bestenbostel přišel do Škody v roce 2010 s Vahlandem a když se měl předseda představenstva české značky přesunout na místo šéfa amerického zastoupení koncernu VW, měl s ním jít také. Vahland si nakonec vše rozmyslel a koncern VW opustil (stále žije v Praze).

Nástupce Peika van Bestenbostela zatím oficiálně potvrzen nebyl. Německá média ale už mají jasno. Měl by jím být Jens Katemann. Ten byl od roku 2012 šéfredaktorem jednoho z nejvýznamnějších německých automobilových magazínů, čtrnáctideníku Auto motor und sport, vedl i redakci příbuzného časopisu a Auto Straßenverkher a v mateřském vydavatelství Motorpresse Stuttgart měl na starosti i další automobilové tituly.

Jens Katemann

Jens Katemann

S Auto motor und sportem byla spojena celá jeho předchozí kariéra, nastoupil do něj již v roce 2003 jako redaktor, poté vedl sekci magazínových a servisních témat. Jako jeden z předních evropských automobilových novinářů se dobře znal nejen s představiteli Škody, ale i dalších významných značek. V loňském roce mimo jiné absolvoval se Škodou 130 RS veteránskou rallye Sachsen Classic. Jeho spolujezdcem nebyl nikdo jiný než Peik von Bestenbostel.

Autoři: ,




Nejčtenější

Studie kupé BMW řady 8
Autofotka týdne: BMW 8 se vrací, je nadpozemsky krásné

BMW řady 8 bylo v devadesátých letech spíš propadákem, zároveň však patří k ikonickým modelům značky i celé jedné éry. V Itálii na prestižním srazu...  celý článek

Opel Ampera-e
Opel Ampera-e ujede na baterie 380 kilometrů, ale připravte si milion

Možná máte k elektromobilům podobné výhrady jako většina prakticky založených lidí, totiž že na jedno nabití baterií moc daleko nedojedou a pak musejí pár...  celý článek

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

Yamaha N Max
Bella Roma ze sedla skútru. Na nákup tříkolkou, na rande s cigárkem

V rámci testů jednostopých samohybů se dají dělat roztodivné skopičiny. Při zkoušení flotily městských strojů značky Yamaha v ulicích Říma jsme se tedy vžili...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Další z rubriky

Výtluk na silnici ve Zruči u Plzně.
Jedinečná příležitost pro české silničáře: asfalt, který se sám opraví

Nizozemští vědci řeší problém českých silnic, chtějí předcházet výtlukům. Do asfaltu zamýšlí dávat speciální ocelová vlákna, do betonu přijdou bakterie, které...  celý článek

Ilustrační snímek
Domácí rádce: Jak se rychle a zadarmo zbavit pneumatik

Kdo hodí ojetou pneumatiku do přírody, je barbar. Když už máte na to jezdit autem, máte jistě pár korun na likvidaci ojetých gum. Navíc nově existuje svozový...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Šéf Fordu končí, sázka na robotická auta a elektromobily mu nevyšla

Velké personální změny se odehrávají v automobilce Ford. Podle magazínu Bloomberg přišel o místo předseda představenstva Mark Fields i šéf komunikace Ray Day.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.