Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda mění šéfa komunikace, bude to významný německý novinář

  15:30aktualizováno  15:30
Personální změny ve Škodě nekončí. Peik von Bestenbostel odchází do Volkswagenu a nahradí ho bývalý šéfredaktor jednoho z nejslavnějších německých automagazínů, Jens Katemann. Po odchodu šéfdesignéra Jozefa Kabaně se v Mladé Boleslavi budou muset vypořádat s další personální obměnou.

Ilustrační snímek | foto: Lukáš Hron, Mobil

Dosavadní šéf komunikace Peik von Bestenbostel po dlouhých sedmi letech u Škody míří k sesterskému Volkswagenu, kde bude zastávat stejnou pozici (nahradí Stefana Ohletze). Svoje „teplé“ místečko vymění za horkou židli. Bude se totiž muset vypořádat s nekončícím skandálem Dieselgate a také s neshodami, které panují mezi odbory a šéfem značky Herbertem Diessem. Von Bestenbostel před příchodem ke Škodě vedl komunikaci podniku celého koncernu VW, předtím pracoval u BMW a Siemensu.

Peik von Bestenbostel

Peik von Bestenbostel

Ze Škody měl von Bestenbostel podle informací iDNES.cz namířeno už předloni. Po vypuknutí aféry Dieselgate se měl stěhovat společně s bývalým šéfem Škody Winfriedem Vahlandem do Ameriky. Von Bestenbostel přišel do Škody v roce 2010 s Vahlandem a když se měl předseda představenstva české značky přesunout na místo šéfa amerického zastoupení koncernu VW, měl s ním jít také. Vahland si nakonec vše rozmyslel a koncern VW opustil (stále žije v Praze).

Nástupce Peika van Bestenbostela zatím oficiálně potvrzen nebyl. Německá média ale už mají jasno. Měl by jím být Jens Katemann. Ten byl od roku 2012 šéfredaktorem jednoho z nejvýznamnějších německých automobilových magazínů, čtrnáctideníku Auto motor und sport, vedl i redakci příbuzného časopisu a Auto Straßenverkher a v mateřském vydavatelství Motorpresse Stuttgart měl na starosti i další automobilové tituly.

Jens Katemann

Jens Katemann

S Auto motor und sportem byla spojena celá jeho předchozí kariéra, nastoupil do něj již v roce 2003 jako redaktor, poté vedl sekci magazínových a servisních témat. Jako jeden z předních evropských automobilových novinářů se dobře znal nejen s představiteli Škody, ale i dalších významných značek. V loňském roce mimo jiné absolvoval se Škodou 130 RS veteránskou rallye Sachsen Classic. Jeho spolujezdcem nebyl nikdo jiný než Peik von Bestenbostel.

Autoři: ,




Nejčtenější

VIDEO: Kalina je lada pro 21. století. K vidění je v Bratislavě
VIDEO: Vesta je lada pro 21. století. K vidění je v Bratislavě

Lada, to už nejsou automobilové fosilie starší než dnešní Rusko. Postarší modely sice najdeme v nabídce AvtoVAZU stále, ale nový management uvádí značku do 21....  celý článek

Turbodiesel Renault 1,6 Energy dCi 160
Dieselgate: Německo i ČR brzdí reformu kolem emisí aut

Německo, ale i další země včetně České republiky, brzdí sérii evropských reforem, které mají zabránit opakování skandálu s emisemi naftových aut. Napsal to...  celý článek

Kawasaki Z 650
Pokušitel i učitel. Kawasaki Z 650 okouzlí lehkostí a ovladatelností

V nabídce Kawasaki vyplnil Z 650 místo po superpopulární ER6n. To mu situaci rozhodně neusnadňuje. Svádí to k neustálému poměřování, ale stačí se projet a...  celý článek

Zakladatel značky ESO Jaroslav Simandl se narodil před sto deseti lety, 24....
ESO byla světová motocyklová značka navzdory Únoru 1948

Motocyklové ESO, později známé jako Jawa Divišov, získalo bezpočet světových titulů na krátké, dlouhé i ledové ploché dráze. Továrna ovšem vyráběla i špičkové...  celý článek

Kolony na dálnici D11 před Prahou.
Stát zvažuje částečný zákaz předjíždění kamionů, zkoumá chování řidičů

Až dva kilometry za dálničním omezením by v budoucnu mohl platit pro nákladní auta zákaz předjíždění. S nápadem si pohrává ministerstvo dopravy, které už změnu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.