Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sex v autě? Pouze se zataženou ruční brzdou

  15:26aktualizováno  15:26
Sex v autě? Pouze pokud vůz stojí a má zataženou ruční brzdu, říká Radim Uzel. Už čtyři Seaty Toledo vystřídal známý sexuolog. S jedním dokonce dojel až k severnímu polárnímu kruhu. Jak na sex v autě?

Radim Uzel si cení žen za volantem.

Rázně tak vyvrací názor, že každá řidička je pohromou na silnici. „Nešikovnost mnoha žen za volantem je způsobena jednoduše tím, že nejsou vyježděné.

Ten jejich chlap je totiž za volant pustí jen výjimečně. Důkazem, že i žena může řídit dobře, je třeba moje dcera. S tou mám pocit absolutního bezpečí. A to i přesto, že jezdí dost ostře,“ říká známý sexuolog.

Kolik aut jste vystřídal?
Za život jsem jich měl jedenáct. To mám spočítané přesně. První byl trabant a po něm jsem měl dacii, což bylo nejhorší auto ze všech. Poté přišla éra škodovek ukončená Škodou Forman. Pak jsem měl jen seaty.

Ten současný je už čtvrtý. Když jsem kupoval prvního, ještě neexistovala octavie. Kdyby tomu tak bylo, asi bych zůstal u škodovky. Držím totiž zásadu, že nikdy si nekupuji horší auto, než bylo to předchozí. 

Nerad vzpomínáte na dacii. Co říkáte na tu novou?
Jak mám k nějaké značce negativní vztah, už se to nezlepší. Toto jméno v mých očích už nikdy nebude rehabilitováno. S tímhle vozem jsem prožil tak děsivé zážitky v Jugoslávii a v Řecku, že na to nechci ani vzpomínat. Jediné, co snad můžu ocenit, že dokázala pojmout spoustu konzerv a propanbutanový vařič. A spát se v tom dalo, což v trabantu nešlo. 

Měl jste čtyři seaty. Čím si vás získaly?
Jsou to dobrá auta a roli hrají i osobní vazby k autosalonu, kde jsem si je koupil. Za ty roky tam mám spoustu známých. Oni na mě hrají takovou hru, které většinou podlehnu. Když se objeví nějaký nový model, nechají mě v něm povozit, tím mě namlsají a pak mi vysvětlí, že pokud tam to staré auto nechám protiúčtem, už pak doplatím jen pár tisíc. 

Jaký jste si zvolil motor?
Mám tam naftový dvoulitr. Žere to trošku víc než to minulé toledo, ale zase to opravdu jede. 

Jste zarytý vyznavač nafty?
Byl jsem až do doby, dokud byla nafta levná. Dnes už ten rozdíl není téměř žádný. 

Jezdíte často do zahraničí?
Teď už spíš létám. Hodně ale najezdím dím po republice. Ročně ujedu čtyřicet až padesát tisíc kilometrů. 

Kam jste dojel nejdál?
Asi do Norska, až k severnímu polárnímu kruhu. To jsem měl druhé toledo. Se Škodou 130 jsem přejel Pyreneje. To jsme byli v Andoře. Se stanem, konzervami... Tak, jak se dříve běžně cestovalo. 

V jaké zemi se vám řídilo nejlépe?
Třeba právě v Norsku to byla paráda. Ale spíš si vybavím, kde to bylo nejhorší. To jsou totiž ty jižní státy, kde mě hrozně rozčilují věčným troubením. Avůbec nejstrašnější zážitek z auta mám z káhirského taxíku. O půlnoci mě vezl na letiště a já myslel, že udeřila má poslední hodinka. Semafory tam vůbec neuznávají a místo brzdy mají klakson. 

Je něco, co byste na našich silnicích rád změnil?
Často vídám nesmyslně sníženou rychlost. Když právě v Norsku vidím ceduli, že mám jet šedesát, vím, že je potřeba, abych těch šedesát jel. U nás je často šedesátka na místech, kde je to nesmyslné. No a řidiči to vědí, a proto takové značky podceňují.

To máte stejné, jako když budete devětkrát křičet, že se topíte, a ono se vám nic dít nebude. Když se podesáté budete topit doopravdy, už se na vás každý vykašle. Taky často nadávám na to, že pravidlo zipu u nás pochopil jeden řidič ze sta. 

Jaký jste řidič?
Samozřejmě dobrý. (smích) To vám asi říká každý, ne? Jezdím spíš ostřeji. Neměl bych to říkat, ale na dálnici sto třicet pořád nejedu. Na některých úsecích dálnice to považuji za zbytečné. Pokud vím, že provoz a stav dálnice umožňuje, abych jel sto padesát, jedu sto padesát. 

Říkal jste, že jste měl trabanta. Jak na tohle auto vzpomínáte?
To byl úžasný vůz. Vyznačoval se tím, že měl elektriku u předního kola. Pokud se vjelo do kaluže a těsnění nebylo v naprostém pořádku, přestalo to jet. Výborné také bylo, že když se to někde ťuklo, spravovalo se to leukoplastí, což byl v nemocnici velmi dostupný prostředek.

A pokud to přestalo jet z neznámé příčiny, pomáhalo fouknutí do nádrže. Ucpávala se karburace, takže stačilo mít pořádný nátisk - a tím způsobit přetlak. To byl můj vynález, který jsem doporučil dalším lidem. A oni pak byli rádi, protože to fungovalo. 

Jak jste na to přišel?
Nouze naučí Dalibora housti. Měl jsem to nacvičené ze skútru, tak mě napadlo, že by to mohlo fungovat i tady. Prostá logika technického laika. 

Jste sexuolog. Jak se díváte na sex za volantem?
Jakákoliv sexuální aktivita během jízdy je mnohem nebezpečnější než telefonování. Přitom v žádném dopravním předpise není napsáno, že během jízdy nemáte sahat na ženskou. Takže sex v autě pouze tehdy, pokud vůz stojí a má zataženou ruční brzdu. 

NEJSEM OPRAVÁŘ Radim Uzel si u aut cení hlavně spolehlivosti. Přiznává, že do opravy automobilu se nepouštěl ani v době, kdy vlastnil vozy, u nichž opravu zvládl i laik

Autoři:




Nejčtenější

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Další z rubriky

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.