Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

SK SLAVIA PRAHA

Přišli: Müller z Drnovic, Sankovič z NK Celje (Slovinsko), Suchopárek z TeBe Berlín, Lička z Ostravy.
Přišli: Müller z Drnovic, Sankovič z NK Celje (Slovinsko), Suchopárek z TeBe Berlín, Lička z Ostravy.

Odešli: Rada do Eintrachtu Frankfurt, Nečas do Slovanu Bratislava, Svoboda na hostování do Budějovic.

brankáři

24 Radek Černý 18. 2. 1974 103 1
20 Michal Václavík 3. 4. 1976 31 0

obránci

4 Lukáš Došek 12. 9. 1978 87 3
27 Martin Hyský 25. 9. 1975 113 4
22 Libor Koller 3. 12. 1969 168 9
3 Luboš Kozel 16. 3. 1973 131 9
26 Martin Müller 6. 11. 1970 150 4
17 Adam Petrouš 19. 9. 1977 84 2
31 Goran Sankovič 18. 6. 1979 0 0
23 Jan Suchopárek 23. 9., 1969 188 31
14 Darko Šuškavčevič 28. 4. 1974 4 0

záložníci

8 Richard Dostálek 26. 4. 1974 193 40
29 Tomáš Kuchař 25. 8. 1976 140 11
32 Marcel Lička 17. 7. 1977 87 12
2 Jiří Lerch 17. 10. 1971 243 9
15 Lumír Sedláček 13. 6. 1978 89 10
18 Jiří Skála 10. 10. 1973 194 19
7 Ivo Ulich 5. 9. 1974 175 27

útočníci

5 Tomáš Došek 12. 9. 1978 86 27
21 Pavel Kuka 19. 7. 1968 172 76
12 Petr Švancara 5. 11. 1977 69 12
9 Luděk Zelenka 11. 9. 1973 155 34

Hvězda mužstva: Pavel Kuka "Nechci říkat, co je ve Slavii špatně. Dám ale ruku do ohně za to, že hráči přes zimu udělali maximum, abychom se v tabulce zvedli."

Trenér: Karel Jarolím (23. 8. 1956), smlouva do 30. 6. 2001.

Asistenti: Dušan Uhrin ml. a Pavel Řehák.

Ideální sestava: Černý - Suchopárek - Müller, Sankovič - L. Došek, Ulich, Dostálek, Kuchař - T. Došek, Kuka, Zelenka.

Do kádru také patří: brankář Jindřich Skácel a záložníci Daniel Tchuř a Ján Kozák.

Umístění po podzimu: 8. místo.





Nejčtenější

Crashtest deformačních zón
VIDEO: Test deformačních zón ukázal, že měkčí auto může lépe chránit

Deformační zóny aut chrání posádku, ale mohou efektivně zmírnit následky nehody i u vozidla, do kterého bourají. Netradiční crashtest německého autoklubu...  celý článek

Bernhard Maier, předseda představenstva Škody Auto
Škoda chce zdvojnásobit výrobu, modely se mají mezi sebou více lišit

Šéf automobilky Škoda Bernhard Maier vidí budoucnost značky hlavně v elektromobilech a SUV. Design jednotlivých modelů chce více proměnit, aby byly jednoduše...  celý článek

Díky dnu bez aut se lidé mohli projít i po slavném pařížském bulváru Champs...
Čtyři světové metropole chtějí vyhnat diesely do roku 2025

Starostové Paříže, Mexico City, Madridu a Atén podepsali deklaraci, ve které se zavázali vyhnat dieselová auta ze svých měst do roku 2025.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.