náhledy
První prototyp Spartaka. Všimněte si jinak modelované zádě oproti sérii, víko zavazadlového prostoru sahá až k nárazníku. Informace pro fajnšmekry: na pozadí je vidět segment mladoboleslavské průmyslovky.
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Dokončené Škody 440 ze začátku sériové výroby ve výpravně. V dalších řadách, opačně orientovaných, vidíme sedany Škoda 1200.
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Škoda 440
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Škoda 440
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Škoda 440
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Škoda 445
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Škoda 450 a Charlotte Sheffield, Miss USA 1957
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Prototyp užitkové verze Škody 440 v podobě pickupu s plachtou. Sériové výroby se nedočkal.
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Jeden z prototypů spartaka vyfocený na zámku Sychrov pro reklamní prospekt
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Škoda 440 před Velkým strahovským stadionem
Autor: Archiv společnosti ŠKODA AUTO
Škoda 440
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda 440
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda 440
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Zrenovovaný unikát Škoda 440 Polytex
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda 440
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda 445. Za zmínku též stojí nádražní budova Mladá Boleslav - město, která tam už od roku 2007 nestojí.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda 450
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda 440, přechodná varianta - při náběhu výroby Octavie ještě dojížděly podvozky Škody 440, na které se montovaly již modernizované karosérie připravené pro Octavii. Takový vůz je na fotografii.
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda Octavia
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Škoda Octavia Combi
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz