Už se začíná také spekulovat o možné podobě velkoprostorové škody. Nové modely mají mladoboleslavské značce pomoci k metě milionu vyrobených aut ročně.
Kolem roku 2012 by se v autosalonech se zelenou slepicí ve vývěsním stítu měl objevit velký krabicovitý model ne nepodobný Volkswagenu Touran. V jiném rozhovoru šéf Škody Jung připustil, že by mohlo jít o prodlouženou verzi Touranu. Od minivanu se znakem Volkswagenu si půjčí minimálně techniku. Obrázek ZDE
Škoda, Go East!
V Mladé Boleslavi tedy teď usilovně přemýšlejí, bez čeho se ještě obyčejná fabie obejde, co lze ubrat a srazit tak cenu. Na kost "oholená" fabia má pomoci nasytit hlad rostoucích ekonomik po autech. Jung v rozhovoru pro Auto Motor und Sport tuto strategii popisuje sloganem: Škoda Go East! (Škodo, jdi na východ!)
Prozatím nejmenší škoda ovšem dostane pravděpodobně také ještě menšího bratříčka. Jung chce, aby z kvasinské fabriky vyjížděly malé škodovky postavené na základech konceptů řady UP!
Jestli rodina malých jednoduchých volkswagenů, škodovek a možná seatů dostane motor k zadní nápravě a bude vypadat jako nejposlednější designérské kreace Waltera de Silvy, ale ještě rozhodnuto není. Ve Wolfsburgu prozatím jenom vědí, že chtějí mít ve svém portfoliu malé a laciné auto, kterým se budou prohánět miliony a miliardy lidí, a které tak naváže na planetární úspěch brouka.
Financial Times Deutschland dále uvádí, že v Rusku, Číně a Indii chce Škoda Auto zdvojnásobit svou šedesátitisícovou produci. Cílem je vyrábět na východě 350 tisíc aut do roku 2010-12.
Letošní rok je v Mladé Boleslavi rokem superbu. V druhé polovině roku se dočkáme faceliftu octavie. Příští rok přijede Superb Combi a terénní crossover Yeti - dva úplně nové modely v nabídce Škody.
Na UP! by se mělo dostat v roce 2010, rok na to by podle Auto motor und Sportu měla přifrčet nová octavia.