Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Hlavním trumfem Karoqa jsou zadní sedadla, ale má to háček

aktualizováno 
Žádné jiné SUV této velikosti nemá tak variabilní interiér. Škodovácká novinka z kategorie SUV bude mít v nabídce polohovatelná a vyjímatelná sedadla zadní řady, kterými se obvykle chlubí auta typu MPV. Podívejte se, jak to ve Škodě Karoq funguje a v čem je zádrhel.

Polohovatelná a posuvná zadní sedadla měl už model Yeti. Ten je dostával ve standardní výbavě, v Karoqu budou za příplatek. Základní provedení bude mít klasickou třímístnou lavici jako Octavia.

Systém zadních sedadel VarioFlex, tvořený třemi samostatnými sedadly, umožní jednotlivá křesla posouvat v rozmezí 50 mm, polohovat opěradlo, případně celé křeslo vytahovat (jedno váží něco přes deset kilogramů). To je závan praktičnosti MPV, který nikdo z konkurentů (ani technicky identický Seat Ateca) nenabídne.

Boční místa mohou mít i vyhřívání a mají i úchyt na dětské autosedačky Isofix (prostřední jej nemá).

Při objednávce ovšem dobře zvažte, koho budete vzadu vozit a zda opravdu zadní variabilní sedadla potřebujete. Tři jednotlivá křesla jsou totiž výrazně menší než jednolitá lavice. I průměrnému člověku jsou tak akorát. Větší postavy mezi zvýrazněné bočnice nezapadnou a opěradlo budou mít u lopatek. Obyčejnější verze s klasickou lavicí a děleným a sklopným opěradlem (průvlak na lyže může mít rovněž) jsou mnohem pohodlnější.

Se sedadly Varioflex je spojená také speciální krycí roletka kufru zvedající se i s víkem místo klasického plata. Nešikovné je, že se roleta, když není třeba, nedá nikam v autě uložit, to už dnes umí konstruktéři vyřešit a schránku na ni má i kombíková Octavia.





Nejčtenější

Yamaha N Max
Bella Roma ze sedla skútru. Na nákup tříkolkou, na rande s cigárkem

V rámci testů jednostopých samohybů se dají děla roztodivné skopičiny. Při zkoušení flotily městských strojů značky Yamaha v ulicích Říma jsme se tedy vžili do...  celý článek

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Studie kupé BMW řady 8
Autofotka týdne: BMW 8 se vrací, je nadpozemsky krásné

BMW řady 8 bylo v devadesátých letech spíš propadákem, zároveň však patří k ikonickým modelům značky i celé jedné éry. V Itálii na prestižním srazu...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Další z rubriky

Lotus 3-Eleven
Čínská automobilka Geely koupí značky Proton a Lotus

Čínský výrobce automobilů Zhejiang Geely Holding Group koupí 49,9 procenta akcií malajsijské automobilky Proton a 51 procent jejího dceřiného britského výrobce...  celý článek

Automobilový odborník Vít Pěkný (vlevo) a pražský radní Petr Dolínek (vpravo) v...
SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz...  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Mercedes Třída E 2,0 220d...
Mercedes Třída E 2,0 220d...

r.v. 2016, naj. 15 000 km, diesel
1 116 993 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.