Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Octavia II Combi: potvrzeno

  10:02aktualizováno  10:02
O den dříve, než automobilka původně zamýšlela, pronikly na veřejnost oficiální fotografie nové Octavie Combi. Kufr bude mít opravdu 580 litrů objemu, narozdíl od původních informací však kombík naroste také do délky a šířky. Na živo bude k vidění na podzimním autosalonu v Paříži.

Na internetových stránkách automobilky byly dnes uveřejněny oficiální informace a fotografie.

Oproti předchůdkyni má nová generace Octavie Combi o něco více skloněné zadní okno.

Záď tak působí dynamičtěji, v tomto případě jde elegance na úkor kufru - kolmější záď "staré octavie" je z praktického hlediska využitelnější.

Do délky narostl nový kombík o 59 mm na celkových 4572 mm a svého předchůdce předčí také šířkou 1769 mm (+38 mm) a výškou 1467 mm (+ 10 mm).

Chalupáři těšte se!
Nová Octavia Combi také nabízí ještě větší zavazadlový prostor než původní provedení – v základním uspořádání pojme až 580 l zavazadel.

Sklopením zadních sedadel (opěradla i sedáky jsou sklopné a dělené v poměru 1/3 a 2/3) lze vytvořit nákladový prostor o objemu až 1620 litrů!

Původní článek najdete ZDE

Nabídka pohonných jednotek bude totožná s liftbackem, na výběr bude z motorů: zážehových 1.4 MPI/55 kW, 1.6 MPI/75 kW, 1.6 FSI/85 kW a 2.0 FSI/110 kW, nebo ze dvou dieselů 1.9 TDI-PD/77 kW a 2.0 TDI-PD/103 kW.

Nemění se ani nabídka převodovek, kromě standardních pěti- a šestistupňových převodovek bude ke všem motorům (kromě 1.4 MPI/55 kW) možné zvolit šestistupňový automat a ke vznětovým motorům dvouspojkovou převodovku DSG.

Cenový rozdíl mezi liftbackem a kombi u staré octavie činil 50 - 60 tisíc korun, druhá generace se této strategie bude pravděpodobně držet také. Na nový kombík z Mladé Boleslavi si tedy připravte asi 480 tisíc Kč.

Autoři: ,




Nejčtenější

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.