Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

PRVNÍ VIDEO: Podívejte se, jak Škoda Octavia RS 230 řádí na okruhu

  11:35aktualizováno  11:35
Slovakiaring (Orechová Potoň) - Nejrychlejší octavia všech dob už je v prodeji. První kusy vyrazí na silnici každým dnem. Model označený RS 230 bude mít 230 koní, tedy o deset koní více než běžné RS, a pojede rychlostí až 250 km/h. Podívejte se, jak jí to jde na okruhu.

Dvoulitrový benzinový čtyřválec s výkonem 169 kW (230 k) dokáže vylepšenou Octavii RS rozjet z nuly na 100 km/h za 6,7 sekundy.

Jako první vůz značky má Octavia RS 230 v sériové výbavě diferenciál s elektrohydraulicky řízenou svorností, který umožní větší razanci při průjezdech zatáčkami.

Může vás zajímat

Škoda Octavia 1.9 TDI 2009

Škoda Octavia 1.9 TDI 2009

Cena 267.000,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Octavia RS třetí generace slaví obrovské úspěchy. V celosvětovém měřítku tvoří provedení RS třináct procent prodejů. Octavii třetí generace v provedení RS uvedla Škoda na trh v červenci roku 2013. Za dva roky jich prodala 57 tisíc.

Od roku 2000 se prodalo přes 163 tisíc Octavií RS všech tří generací. „Od roku 2000 do dneška se v ČR prodalo přes 6 600 RS,“ říká pro iDNES.cz Vítek Pelc ze Škody Auto. „První generace se ročně v Česku prodávalo průměrně 68 kusů, druhé generace kolem 500 kusů ročně. Ve třetí generaci je to ale 2 500 Octavií RS za rok.“

Za prvních osm měsíců letošního roku se v Česku prodalo 1 900 kusů Octavií RS. „Šedesát procent prodejů tvoří varianta kombi a stejný podíl má i naftové provedení,“ dodává Pelc. Čekací lhůta je stejně jako na ostatní provedení Octavie, tedy 12 - 15 týdnů.

Za provedení RS 230 se připlácí 75 tisíc korun. Základní cena je tedy 726 900 korun. Auta se dají objednávat od letošního července. První jízdní dojmy s nejrychlejší octavií všech dob čtěte zítra na iDNES.cz.





Nejčtenější

Škoda Yeti.
Britský ministr žádá náhrady pro majitele škodovek s vadným softwarem

Britský ministr dopravy Chris Grayling požaduje kompenzace pro zákazníky, kteří si v Británii koupili vozy značky Škoda se softwarem manipulujícím s hodnotami...  celý článek

Rallye Praha Revival 2015
Václavské náměstí patřilo legendám, vyrazily na třídenní Rallye Revival

Už po sedmé odstartoval z centra Prahy veteránský závod Rallye Praha Revival. Na start třídenní soutěže se postavily legendy motoristického sportu.  celý článek

(Ilustrační snímek)
Typologie řidičů: Jste hujer, kšiltovkář, nebo vybržďovač?

V ranní koloně možná máte pocit, že vás obklopují jen samí osli a pakoně. Takový přístup k typologii šoférů je však silně nevědecký, byť možná pochopitelný. S...  celý článek

Rychlokurz parkování s iDNES.cz
VIDEO: Rychlokurz parkování

Podélné parkování je pro mnohé řidiče zlým snem. Někteří raději ujedou, než by se na několikátý pokus pokoušeli do mezery u obrubníku nacpat. Pro ty, kteří...  celý článek

Škoda Karoq
Škoda Karoq startuje prodej s prázdninami. Už jsme v ní jeli

Vihula Manor (Estonsko) Představení Škody Karoq, nástupce oblíbeného SUV Yeti, je naplánováno na 18. května do Stockholmu. V předstihu jsme s maskovaným prototypem Škody Karoq jeli...  celý článek

Další z rubriky

Toyota Yaris
Pokrok v mezích potřeby. Nová Toyota Yaris kašle na downsizing

Yaris je čtvrté nejprodávanější malé auto v Evropě, to v kusech znamená 200 tisíc aut ročně. Známý a oblíbený model tvoří čtvrtinu prodejů Toyoty v Evropě. Teď...  celý článek

Škoda Karoq
Škoda Karoq startuje prodej s prázdninami. Už jsme v ní jeli

Vihula Manor (Estonsko) Představení Škody Karoq, nástupce oblíbeného SUV Yeti, je naplánováno na 18. května do Stockholmu. V předstihu jsme s maskovaným prototypem Škody Karoq jeli...  celý článek

Lada 4x4 (Niva) HardCross
První sériové SUV kypí zdravím. Otec automobilové fosilie zemřel

Ve věku 75 let zemřel Pjotr Prusov, konstruktér Lady Niva. Jeho dílo, které letos slaví 40 let od zahájení výroby, je ale stále ve formě. Automobilka si...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.