Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

PRVNÍ VIDEO: Podívejte se, jak Škoda Octavia RS 230 řádí na okruhu

  11:35aktualizováno  11:35
Slovakiaring (Orechová Potoň) - Nejrychlejší octavia všech dob už je v prodeji. První kusy vyrazí na silnici každým dnem. Model označený RS 230 bude mít 230 koní, tedy o deset koní více než běžné RS, a pojede rychlostí až 250 km/h. Podívejte se, jak jí to jde na okruhu.

Dvoulitrový benzinový čtyřválec s výkonem 169 kW (230 k) dokáže vylepšenou Octavii RS rozjet z nuly na 100 km/h za 6,7 sekundy.

Jako první vůz značky má Octavia RS 230 v sériové výbavě diferenciál s elektrohydraulicky řízenou svorností, který umožní větší razanci při průjezdech zatáčkami.

Může vás zajímat

Škoda Octavia 1.9 TDI 2009

Škoda Octavia 1.9 TDI 2009

Cena 267.000,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Octavia RS třetí generace slaví obrovské úspěchy. V celosvětovém měřítku tvoří provedení RS třináct procent prodejů. Octavii třetí generace v provedení RS uvedla Škoda na trh v červenci roku 2013. Za dva roky jich prodala 57 tisíc.

Od roku 2000 se prodalo přes 163 tisíc Octavií RS všech tří generací. „Od roku 2000 do dneška se v ČR prodalo přes 6 600 RS,“ říká pro iDNES.cz Vítek Pelc ze Škody Auto. „První generace se ročně v Česku prodávalo průměrně 68 kusů, druhé generace kolem 500 kusů ročně. Ve třetí generaci je to ale 2 500 Octavií RS za rok.“

Za prvních osm měsíců letošního roku se v Česku prodalo 1 900 kusů Octavií RS. „Šedesát procent prodejů tvoří varianta kombi a stejný podíl má i naftové provedení,“ dodává Pelc. Čekací lhůta je stejně jako na ostatní provedení Octavie, tedy 12 - 15 týdnů.

Za provedení RS 230 se připlácí 75 tisíc korun. Základní cena je tedy 726 900 korun. Auta se dají objednávat od letošního července. První jízdní dojmy s nejrychlejší octavií všech dob čtěte zítra na iDNES.cz.





Nejčtenější

Studie kupé BMW řady 8
Autofotka týdne: BMW 8 se vrací, je nadpozemsky krásné

BMW řady 8 bylo v devadesátých letech spíš propadákem, zároveň však patří k ikonickým modelům značky i celé jedné éry. V Itálii na prestižním srazu...  celý článek

Yamaha N Max
Bella Roma ze sedla skútru. Na nákup tříkolkou, na rande s cigárkem

V rámci testů jednostopých samohybů se dají dělat roztodivné skopičiny. Při zkoušení flotily městských strojů značky Yamaha v ulicích Říma jsme se tedy vžili...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Ford S-MAX
Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly

V cenové relaci do 200 000 korun se u nás prodá nejvíce ojetých aut. Jaký rodinný vůz v této ceně zvolit? Máme pro vás několik tipů.  celý článek

Opel Ampera-e
Opel Ampera-e ujede na baterie 380 kilometrů, ale připravte si milion

Možná máte k elektromobilům podobné výhrady jako většina prakticky založených lidí, totiž že na jedno nabití baterií moc daleko nedojedou a pak musejí pár...  celý článek

Další z rubriky

Audi A5 Sportback
Audi A5 Sportback je pro manažery, kterým nechtějí koupit sporťák

Audi A5 je ideální volbou pro manažera, který chce něco víc než „obyčejnou“ limuzínu. Sporťák mu ve firmě neprojde, ale chce něco, co aspoň sportovně vypadá a...  celý článek

Suzuki Ignis
Kapesní teréňák i městský frajer. Ignis je v Česku, má italský oblek

Po deseti letech se vrací na scénu Suzuki Ignis. Jde opět o SUV velikosti malého auta, které překvapí jízdními schopnostmi a nezklame možností pořídit si pohon...  celý článek

Škoda Rapid liftback a Spaceback
Rapid má litrový tříválec a bixenony. Už jsme s ním jeli

Rapid je auto české reality, které si lidé opravdu koupí, protože se nedostává namísto části platu jako octavia. Rapid je ovšem velmi důležitým modelem Škody...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.