Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

PRVNÍ VIDEO: Podívejte se, jak Škoda Octavia RS 230 řádí na okruhu

  11:35aktualizováno  11:35
Slovakiaring (Orechová Potoň) - Nejrychlejší octavia všech dob už je v prodeji. První kusy vyrazí na silnici každým dnem. Model označený RS 230 bude mít 230 koní, tedy o deset koní více než běžné RS, a pojede rychlostí až 250 km/h. Podívejte se, jak jí to jde na okruhu.

Dvoulitrový benzinový čtyřválec s výkonem 169 kW (230 k) dokáže vylepšenou Octavii RS rozjet z nuly na 100 km/h za 6,7 sekundy.

Jako první vůz značky má Octavia RS 230 v sériové výbavě diferenciál s elektrohydraulicky řízenou svorností, který umožní větší razanci při průjezdech zatáčkami.

Může vás zajímat

Škoda Octavia 1.9 TDI 2009

Škoda Octavia 1.9 TDI 2009

Cena 267.000,-Kč včetně DPH

Více na Automodul.cz.

Octavia RS třetí generace slaví obrovské úspěchy. V celosvětovém měřítku tvoří provedení RS třináct procent prodejů. Octavii třetí generace v provedení RS uvedla Škoda na trh v červenci roku 2013. Za dva roky jich prodala 57 tisíc.

Od roku 2000 se prodalo přes 163 tisíc Octavií RS všech tří generací. „Od roku 2000 do dneška se v ČR prodalo přes 6 600 RS,“ říká pro iDNES.cz Vítek Pelc ze Škody Auto. „První generace se ročně v Česku prodávalo průměrně 68 kusů, druhé generace kolem 500 kusů ročně. Ve třetí generaci je to ale 2 500 Octavií RS za rok.“

Za prvních osm měsíců letošního roku se v Česku prodalo 1 900 kusů Octavií RS. „Šedesát procent prodejů tvoří varianta kombi a stejný podíl má i naftové provedení,“ dodává Pelc. Čekací lhůta je stejně jako na ostatní provedení Octavie, tedy 12 - 15 týdnů.

Za provedení RS 230 se připlácí 75 tisíc korun. Základní cena je tedy 726 900 korun. Auta se dají objednávat od letošního července. První jízdní dojmy s nejrychlejší octavií všech dob čtěte zítra na iDNES.cz.





Nejčtenější

Příhradový rám z kulatých trubek a šikmo uložený zadní tlumič. Poznáváte...
Italský frajer padne skvěle do ruky. Malý Monster se Ducati povedl

Označení Monster je dnes již neodmyslitelně spjato se značkou Ducati, která je domovem v italské Bologni. Motorky s tímhle jménem reprezentují vždy porci...  celý článek

František Šťastný na Grand Prix Československa v roce 1958
Lepšího závodníka Česko nemělo. Frantovi Šťastnému by bylo devadesát

V listopadu letošního roku uplyne 90 let od narození českého motocyklového závodníka století, Františka Šťastného. Pamětníci a motorističtí fanoušci si však...  celý článek

Kamera do auta
Kamera v autě je dobrý pomocník, ale není všemocná. Hrozí i pokuta

Máte v autě kameru a viníka nehody na záznamu? Vyřízení pojistné události bude jednodušší. Pozor však, jak s nahrávkou naložíte. Snadno se totiž může stát, že...  celý článek

BMW 5 GT se pomalu loučí. Stále ale má co nabídnout.
Eurobojovnice za auta bez emisí řadí zpátečku, diesely hned ničit nechce

Zákaz naftových automobilů v evropských městech by ničemu neprospěl a pouze by podkopal schopnost výrobců investovat do vývoje bezemisních vozů. Uvedla to...  celý článek

Opel Astra Sports Tourer
Opel se brání obvinění z manipulace s prodejními čísly

Němci se diví něčemu, co je v Česku běžnou praxí. Opel čelí v Německu tlaku kvůli tomu, že pro dosažení vyššího tržního podílu zahrnoval do svých prodejních...  celý článek

Další z rubriky

Nový Peugeot 308 dokazuje, že budoucnost dieselů je vše, jen ne růžová.
Peugeot 308 dokazuje, že budoucnost dieselů není růžová

Na podzim začne platit nová, přísnější emisní norma Euro 6c. Peugeot 308 ji po faceliftu splňuje jako první model na trhu v předstihu už nyní, navíc podle...  celý článek

Škoda Element
Nejnovější koncept Škody je frajerská plážová bugina. Už jsme v ní jeli

Studenti z učiliště Škody postavili elektrickou buginu. Z malinkého modelu Citigo je v jejich podání zářivý plážový speciál jménem Element. Stavba veselého...  celý článek

Honda Civic Type-R
Nová Honda Civic Type-R pořád vypadá jako z komiksu a jezdí skvěle

Lausitzring (Od zpravodaje iDNES.cz) Honda uvedením Civicu v provedení Type-R v podstatě současně s představením desáté generace překvapila mnohé, nejen fanoušky, ale i některé zaměstnance...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.