Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jízdní řád Škody: hybridní octavia pro Čínu a crossover velikosti fabie

  11:42aktualizováno  11:42
Škoda Auto plánuje na začátku příštího roku vyjet s modernizovanou octavií třetí generace. Novou tvář stěžejního modelu nejspíš představí ještě před březnovým autosalonem v Ženevě. Nová generace kompaktního SUV Yeti pak bude mít premiéru až na podzim na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.

Škoda v polovině roku zahájila provoz Digitální laboratoře, která má vyvíjet nové aplikace pro její vozy a hledat nové obchodní příležitosti v oblasti digitalizace. | foto: Škoda

Octavii čekají novinky: u faceliftu bude hlavní viditelná změna v podobě dělených předních světlometů (více čtěte zde), lehce pozměněná bude i záď, ale auto má hlavně dostat další elektronickou výbavu, kterou disponuje Škoda Superb nebo Kodiaq.

Škoda Yeti by měl být zcela nový vůz s většími rozměry proti stávající generaci. Vyrábět se bude spolu se svým dvojčetem Seatem Ateca v Kvasinách. Modelovou ofenzivu Škody příští rok doplní modernizované verze vozů Citigo a Rapid. Uvedly to důvěryhodné zdroje z automobilky.

Příští rok modernizace, za dva roky první hybrid

V roce 2018 přijde na řadu modernizovaná fabie a ještě v tomto roce nebo o rok později by se měla objevit verze kupé velkého SUV Kodiaq. Kupé se sníženou zádí bude určitě k dispozici pro čínský trh, ale automobilka zvažuje i nasazení v Evropě. Po roce 2018 by měl vyjet i první crossover Škody, zhruba o velikosti fabie. Crossover pod názvem Arona představí sesterský Seat už příští rok (čtěte více).

V roce 2019 počítá Škoda s uvedením prvního hybridního vozu. Podle předsedy představenstva Bernharda Maiera má být prvním hybridním modelem v Evropě Superb, v Číně s hybridním pohonem přijdou Škoda Octavia a Kodiaq. Zatím podle něj ale nepadlo konečné rozhodnutí, kdy budou tyto modely uvedeny na konkrétní trhy.

Škoda v polovině roku zahájila provoz Digitální laboratoře, která má vyvíjet nové aplikace pro vozy a hledat nové obchodní příležitosti v oblasti digitalizace. Laboratoř zatím funguje na bázi partnerství s jinou společností. Do konce roku má podle Maiera začít fungovat jako nová samostatná firma se sídlem v Praze.

Autoři: ,




Nejčtenější

Autobus sjel na Kolínsku do příkopu, hasiči evakuovali 28 osob (13.1.2017).
Silnice jsou úzké a auta široká. Ke sjetí na krajnici je čím dál blíže

Redakce iDNES.cz dlouhodobě sleduje frekventovanou silnici třetí třídy na východním okraji Prahy. Komunikace 0126a je velmi úzká, s okrajem vozovky začíná...  celý článek

Škoda Yeti.
Soud nařídil VW koupit od zákazníka škodovku s podvodným softwarem

Zemský soud v německém Hildesheimu v úterý nařídil německé automobilce Volkswagen, aby od jednoho německého zákazníka za plnou cenu odkoupila naftový vůz Škoda...  celý článek

Opel Crossland X
Crossland X je další opel do městského terénu

MPV už nefrčí, nahrazují je auta na zvýšeném podvozku. Velmi povedenou a v druhé generaci nedoceněnou Merivu nahradí v nabídce Opelu SUV jménem Crossland X....  celý článek

Audi ukázalo zmenšený model Q2, který se s využitím kamer a ultrazvukových...
Audi se jízdu bez řidiče musí naučit sama

Německá značka Audi pracuje na systému autonomního řízení, který se učí podle šoféra. Asistenční systémy s umělou inteligencí se dostanou již do příští A8.  celý článek

Pavel Kadaš, předseda spolku, který muzeum provozuje, pózuje mezi vozy v...
V muzeu ve Velkých Hamrech odpočívají moskviče i prototypy škodovek

Běžné automobily, kterých byly za socialismu plné silnice, i vzácné prototypy, jež se dochovaly do dnešních dnů jen zázrakem. To vše je k vidění v Muzeu...  celý článek

Bentley 6,0 Bentayga W12 First Edition
Bentley 6,0 Bentayga W12 First Edition

r.v. 2016, naj. 210 km, benzín, 1. majitel
10 550 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.