Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jízdní řád Škody: hybridní octavia pro Čínu a crossover velikosti fabie

  11:42aktualizováno  11:42
Škoda Auto plánuje na začátku příštího roku vyjet s modernizovanou octavií třetí generace. Novou tvář stěžejního modelu nejspíš představí ještě před březnovým autosalonem v Ženevě. Nová generace kompaktního SUV Yeti pak bude mít premiéru až na podzim na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.

Škoda v polovině roku zahájila provoz Digitální laboratoře, která má vyvíjet nové aplikace pro její vozy a hledat nové obchodní příležitosti v oblasti digitalizace. | foto: Škoda

Octavii čekají novinky: u faceliftu bude hlavní viditelná změna v podobě dělených předních světlometů (více čtěte zde), lehce pozměněná bude i záď, ale auto má hlavně dostat další elektronickou výbavu, kterou disponuje Škoda Superb nebo Kodiaq.

Škoda Yeti by měl být zcela nový vůz s většími rozměry proti stávající generaci. Vyrábět se bude spolu se svým dvojčetem Seatem Ateca v Kvasinách. Modelovou ofenzivu Škody příští rok doplní modernizované verze vozů Citigo a Rapid. Uvedly to důvěryhodné zdroje z automobilky.

Příští rok modernizace, za dva roky první hybrid

V roce 2018 přijde na řadu modernizovaná fabie a ještě v tomto roce nebo o rok později by se měla objevit verze kupé velkého SUV Kodiaq. Kupé se sníženou zádí bude určitě k dispozici pro čínský trh, ale automobilka zvažuje i nasazení v Evropě. Po roce 2018 by měl vyjet i první crossover Škody, zhruba o velikosti fabie. Crossover pod názvem Arona představí sesterský Seat už příští rok (čtěte více).

V roce 2019 počítá Škoda s uvedením prvního hybridního vozu. Podle předsedy představenstva Bernharda Maiera má být prvním hybridním modelem v Evropě Superb, v Číně s hybridním pohonem přijdou Škoda Octavia a Kodiaq. Zatím podle něj ale nepadlo konečné rozhodnutí, kdy budou tyto modely uvedeny na konkrétní trhy.

Škoda v polovině roku zahájila provoz Digitální laboratoře, která má vyvíjet nové aplikace pro vozy a hledat nové obchodní příležitosti v oblasti digitalizace. Laboratoř zatím funguje na bázi partnerství s jinou společností. Do konce roku má podle Maiera začít fungovat jako nová samostatná firma se sídlem v Praze.

Autoři: ,




Nejčtenější

Závodní speciál Praga Super Piccolo pro závod 1000 mil československých 1934
Praga: vozy na statisíce kilometrů, oblíbil si je i prezident Masaryk

Historie automobilky Praga se začala psát před 110 lety. Pragovky platily za etalon konzervativní spolehlivosti, uživatel vždy věděl, co od nich čekat. Ne...  celý článek

Alfa Romeo Stelvio
První rande s italskou sexbombou: Alfa Romeo Stelvio v akci

Alfa Romeo začíná novou éru, chce být globální sexbombou mezi prémiovými značkami. Jízdními výkony je jí už teď. Stelvio, první SUV značky v její 107leté...  celý článek

H-D Streed Rod. Letošní sezóna ukáže, zda za cenu kolem 220 tisíc přebere část...
Harley-Davidson představuje nové cruisery: nejlevnější a nejdražší

Ikonická americká značka si na jaro schovala dvě novinky a představila novou verzi nejdostupnějšího cruiseru Street Rod 750, který vyrábí ve své zahraniční...  celý článek

Ferrari LaFerrari Aperta
Autofotka týdne: Unikátní LaFerrari Aperta je v Česku. Vyrábí se v laboratoři

Legendární italská značka slaví letos sedmdesátiny. K tomuto výročí Ferrari vyrobilo model nazvaný LaFerrari Aperta, který nabídla jen svým nejvěrnějším...  celý článek

Krasavice na veteránském autosalonu classic Show Brno
OBRAZEM: Z českých krásek mezi autodědečky přechází zrak

To jinde nespatříte: promenáda v plavkách mezi autoveterány, dámy jak vystřižené z filmu pro pamětníky, femme-fatale v auťáku, o kterém vám jako malém...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.