Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jízdní řád Škody: hybridní octavia pro Čínu a crossover velikosti fabie

  11:42aktualizováno  11:42
Škoda Auto plánuje na začátku příštího roku vyjet s modernizovanou octavií třetí generace. Novou tvář stěžejního modelu nejspíš představí ještě před březnovým autosalonem v Ženevě. Nová generace kompaktního SUV Yeti pak bude mít premiéru až na podzim na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.

Škoda v polovině roku zahájila provoz Digitální laboratoře, která má vyvíjet nové aplikace pro její vozy a hledat nové obchodní příležitosti v oblasti digitalizace. | foto: Škoda

Octavii čekají novinky: u faceliftu bude hlavní viditelná změna v podobě dělených předních světlometů (více čtěte zde), lehce pozměněná bude i záď, ale auto má hlavně dostat další elektronickou výbavu, kterou disponuje Škoda Superb nebo Kodiaq.

Škoda Yeti by měl být zcela nový vůz s většími rozměry proti stávající generaci. Vyrábět se bude spolu se svým dvojčetem Seatem Ateca v Kvasinách. Modelovou ofenzivu Škody příští rok doplní modernizované verze vozů Citigo a Rapid. Uvedly to důvěryhodné zdroje z automobilky.

Příští rok modernizace, za dva roky první hybrid

V roce 2018 přijde na řadu modernizovaná fabie a ještě v tomto roce nebo o rok později by se měla objevit verze kupé velkého SUV Kodiaq. Kupé se sníženou zádí bude určitě k dispozici pro čínský trh, ale automobilka zvažuje i nasazení v Evropě. Po roce 2018 by měl vyjet i první crossover Škody, zhruba o velikosti fabie. Crossover pod názvem Arona představí sesterský Seat už příští rok (čtěte více).

V roce 2019 počítá Škoda s uvedením prvního hybridního vozu. Podle předsedy představenstva Bernharda Maiera má být prvním hybridním modelem v Evropě Superb, v Číně s hybridním pohonem přijdou Škoda Octavia a Kodiaq. Zatím podle něj ale nepadlo konečné rozhodnutí, kdy budou tyto modely uvedeny na konkrétní trhy.

Škoda v polovině roku zahájila provoz Digitální laboratoře, která má vyvíjet nové aplikace pro vozy a hledat nové obchodní příležitosti v oblasti digitalizace. Laboratoř zatím funguje na bázi partnerství s jinou společností. Do konce roku má podle Maiera začít fungovat jako nová samostatná firma se sídlem v Praze.

Autoři: ,




Nejčtenější

Autobaterie
Nenastartovali jste? Autobaterii vám zabil mráz, ale může za to horko

Zimní období je pro akumulátory kritické. Ke koupi nové baterie se však řidiči většinou rozhodnou, až když mrazy trvají delší dobu nebo jsou opravdu tuhé....  celý článek

Čínská kopie modelu Jawa 250 se jmenuje Xingfu
Bizar na dvou kolech: čínská jawa, sovětské BMW a skútr od Harleye

V historii motocyklů a skútrů existuje řada modelů, u kterých ani skalní znalci motocyklů na první pohled nemají šanci uhádnout značku a výrobce...  celý článek

Ilustrační snímek
Jak jsem asistovala při záchraně auta

Jsme tam hned a jsme rovný, přímo z tvý pojišťovny... Ta chytlavá melodie z televizní reklamy mi zní v uších a už se těším, jak budu jezdit se dvěma veselými...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.