Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda překvapuje bláznivým konceptem. Rallyové fabii uřízli střechu

  10:00aktualizováno  10:00
Tak bláznivý koncept česká značka aspoň ve své novodobé historii nepamatuje. Designéři Škody přestavěli závodní fabii na čtyřdveřový kabriolet. Svalnatý koncept si ambice na výrobu určitě dělat nebude, právě ale dělá parádu na obřím tuningovém srazu v Rakousku.

Škoda Fabia RS 2000 | foto: Škoda

Už potřicáté se začátkem června sjíždějí příznivci tuningu z celé Evropy na sraz do rakouského města Refnitz na břehu jezera Wörthersee. Sraz se jmenuje GTI, vítány jsou tedy hlavně tuningové kousky koncernu VW. Chybět nesmí ani Škodovka.

"GTI setkání je v současné době po právu považováno fanoušky silných motorů a sportovních úprav za Mekku automobilového tuningu," říká šéf automobilky Winfried Vahland. "Kdo tuhle událost jednou zažil, nemůže si nechat další ročník tohoto fascinujícího setkání ujít."

Škoda na tuningovém srazu GTI u Wörthersee

Mladoboleslavská automobilka rozbila na břehu jezera šestisetmetrový stánek, kde se chlubí soutěžní Fabií Super 2000, nejrychlejší sériovou Fabií RS a akční verzí Fabia Monte Carlo. Největší hvězdou je ale designová studie Fabia RS 2000, připravená speciálně pro jubilejní setkání tunerů.

Škoda Fabia RS 2000

Designová studie fabia bude podle všeho jednou z "nejbláznivějších" kreací v historii značky, která se dnes profiluje jako "rodinná". Designéři značky postavili koncept RS 2000 na základech rallyové Fabie Super 2000. Ze širokého speciálu ze stáje Škoda Motorsport vznikl čtyřdveřový roadster pro čtyři. Helma je povinná: bláznivý koncept nemá žádné bezpečnostní oblouky, kolem posádky obíhá jen nizounké okno.

Škoda Fabia RS 2000

Do sériové výroby se takový kabriolet určitě nechystá. Loni se u Wörthersee představily koncepty Fabia RS+ a Octavia RS+, se kterými se pak automobilka chlubila i na dalších akcích. Spekuluje se o tom, že by se zelený roadster snad mohl ukázat na brněnském autosalonu, který otevírá v pátek.





Nejčtenější

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Další z rubriky

Nový facelift Škoda Rapid Spaceback
Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback)...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.