Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Špionážní fotky: hatchbackový kombík Škoda Rapid

  15:38aktualizováno  15:38
Nejčerstvější škodovácká novinka se právě začala prodávat. Už je také jisté, že Škoda Rapid dorazí i v další karosářské verzi. Měla by být ještě praktičtější než liftback. Lehce maskovaný kombíkohatchback už se podařilo i vyfotit. První obrázky, na kterých je podle všeho nová škodovka, uveřejnil čínský web auto.sohu.com.

Špionážní fotka zachycující pravděpodobně novou verzi Škody Rapid | foto: auto.sohu.com

Kombiverze rapidu se má představit příští rok, potvrdil to už na autosalonu v Paříži šéf automobilky Winfried Vahland. "Půjde o sportovně laděný automobil s větším zavazadlovým prostorem, než má klasický hatchback. Co se týká vzhledu toho automobilu, tak to bude pro Škodu něco nového," popsal Vahland. Nebude to ovšem kombi ani velkoprostorové MPV.

Zdroje ze zákulisí potvrzují, že to bude jakýsi protáhlý hatchback. Auto má mít hodně šikmo skloněné zadní okno ve stylu konceptu Vision D, který Škoda představila loni na autosalonu v Ženevě.

V koncernu má podobné řešení například Audi u vozu Audi A3 Sportback. Mělo by tedy jít o auto na pomezí hatchbacku a kombíku, což potvrzují i snímky čínského webu.

Ten se o novou karosářskou verzi škodovky zajímá pravděpodobně také proto, že se na místní trh rapid také chystá. Pro Čínu dokonce evropský rapid výrazněji upravili: víko kufru je menší, neotvírá se celá záď, ale pouze plechový díl.

Modré auto na obrázcích má viditelné maskování kolem zadních oken. Ani zadní světla určitě nejsou definitivní.

Auto má také odlišné kliky a víčko nádrže než rapid, to všechno jsou však věci, které mohou být součástí matení zvědavců. Další fotky zde

Objevila se ještě hypotéza, že na obrázku je nový laciný vůz, pro který koncern Volkswagen dokonce chystá novou značku. Model určený pro rozvíjející se trhy ale má být podle nejnovějších zpráv uvedený nejdříve v roce 2016. V rozhovoru pro německý list Automobilwoche to uvedl šéf výzkumu a vývoje VW Ulrich Hackenberg. Nový vůz by měl stát 5 500 až 8 000 eur (137 000 až 199 000 Kč). Hlavním cílovým trhem nového modelu je Čína.

"Velký potenciál však vidíme také v Indii, Jižní Americe a Rusku," uvedl šéf projektu Hans Demant. "Také v samotné Evropě bychom mohli podobné auto potřebovat rychleji, než by se nám líbilo," dodal. Poukázal tak na pokles poptávky po automobilech v Řecku, Španělsku či Portugalsku, napsal Automobilwoche.





Nejčtenější

Test letních pneumatik
Vzniká nová česká značka pneumatik. Zakládá jí největší e-shop s gumami

Česko bude mít nového výrobce pneumatik a s ním i novou značku. Radek Grill, zakladatel největšího českého e-shopu s pneumatikami, rozjíždí vlastní značku gum....  celý článek

Volkswagen Golf TGI
Rok s pronajatým autem: golf za pět tisíc měsíčně, vrácení bez problémů

Před pár lety ho u nás nikdo neznal, ale dnes je to oblíbený způsob pořízení automobilu na kratší dobu. Operativní leasing je vlastně dlouhodobý pronájem. Má...  celý článek

Legendární Crocker jde na jaře do dražby, továrna v Kalifornii jich vyrobila...
Modrý Mauricius mezi motorkami jde do dražby. Cena je 15 milionů korun

Americký veterán Crocker V-twin je ve světě motocyklů podobnou legendou, jako je mezi sběrateli známek Modrý Mauricius. V aukci Bonhams se za motocykl se...  celý článek

Poznejte auto pod sněhem
Autokvíz: poznejte auto pod sněhovou peřinou

Sníh v uplynulém týdnu zasypal Česko. Vyprostit z hromady bílé nadílky auto je často sportovní výkon. Nejprve je ovšem třeba ho najít. Poznáte auta pod...  celý článek

Sudá, nebo lichá? Policista kontroluje doklady v den, kdy v Paříži směla jezdit...
V Paříži přísně vyžadují emisní známky. Kdo ji nemá, pořádně zaplatí

Veškeré automobily a motocykly jezdící po Paříži musí mít od pondělí 16. ledna viditelně vylepenou jednu z nových známek, které je rozlišují podle toho, jak...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.