Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ze Škody Rapid je polňačkový frajer, jmenuje se Spaceback ScoutLine

  16:21aktualizováno  16:21
V Mladé Boleslavi, Číně, Rusku a Indii se už vyrobilo půl milionu rapidů. Hatchback jménem Spaceback teď dostává verzi navazující na skautský oddíl Škodovky. Nová verze se jmenuje ScoutLine.

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine | foto: Škoda

Pětidveřový Rapid Spaceback může dostat outdoorový vzhled, který ho přiblíží provedením Scout, oblíbeným u ostatních škodovek.

Není to klasická nová verze, protože doplňky, které udělají z Rapidu výletníka do přírody, budou v nabídce jako paket příslušenství. To znamená, že vyšperkovat půjde spaceback s jakýmkoliv motorem vyjma provedení GreenLine. Škoda uvádí, že balíček ScoutLine bude k mání na vybraných trzích.

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
Škoda Rapid Spaceback ScoutLine

Outdoorový vzhled přidávají výrazné plastové kryty, 16palcová nebo 17palcová hliníková kola a další prvky. „Přední a zadní nárazníky mají výrazné nástavce, které jsou lakované černou matnou barvou, středové díly pak reflexní stříbrnou. Z boku karoserii chrání plastové kryty prahů a lemy blatníků. Kryty vnějších zpětných zrcátek jsou lakovány v reflexní stříbrné barvě,“ popisuje David Haidinger ze Škody Auto.

Pistáciově zelená, kterou má Spaceback ScoutLine na prvních obrázcích, patří do speciální nabídky barev. Paket ScoutLine bude možné kombinovat se všemi barvami z ceníku Rapidu.

Paket doplní nabídku nabídku příslušenství modelu v letošním roce. Loni Škoda představila sportovně laděné provedení Rapid Spaceback Monte Carlo.

„Od uvedení na trh dodala Škoda zákazníkům v Evropě již více než 105 tisíc vozů řady Rapid Spaceback,“ uvádí David Haidinger. Škoda Rapid liftback je na evropském trhu tři roky (spaceback dorazil v roce 2013).



Témata: Škoda, Škoda Rapid


Nejčtenější

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

Studie kupé BMW řady 8
Autofotka týdne: BMW 8 se vrací, je nadpozemsky krásné

BMW řady 8 bylo v devadesátých letech spíš propadákem, zároveň však patří k ikonickým modelům značky i celé jedné éry. V Itálii na prestižním srazu...  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Ford S-MAX
Hledá se auto pro rodinu do 200 tisíc. Pozor na velké oči a drahé díly

V cenové relaci do 200 000 korun se u nás prodá nejvíce ojetých aut. Jaký rodinný vůz v této ceně zvolit? Máme pro vás několik tipů.  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Další z rubriky

Výtluk na silnici ve Zruči u Plzně.
Jedinečná příležitost pro české silničáře: asfalt, který se sám opraví

Nizozemští vědci řeší problém českých silnic, chtějí předcházet výtlukům. Do asfaltu zamýšlí dávat speciální ocelová vlákna, do betonu přijdou bakterie, které...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Šéf Fordu končí, sázka na robotická auta a elektromobily mu nevyšla

Velké personální změny se odehrávají v automobilce Ford. Podle magazínu Bloomberg přišel o místo předseda představenstva Mark Fields i šéf komunikace Ray Day.  celý článek

Fiat Argo
Autofotka týdne: Fiat Argo by se líbil i v Evropě, snad nahradí letité punto

Nabídka Fiatu v Evropě je děravá jako italská státní pokladna a uprostřed ní vyniká žijící automobilová fosílie. Žádná jiná automobilka v Evropě si nedovolí...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.