Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda rozšířila nabídku octávií

  14:53aktualizováno  14:53
Tuzemská automobilka uvedla na trh sérii octávií pro modelový rok 2003. Veškeré změny se týkají vybavení vozů či rozšíření nabídky některých modelů. Základní ceny octávií se ale nemění. U levnějších typů došlo především k rozšíření palety motorů. V provedení Classic nyní výrobce nově nabízí výkonnější benzínový motor 1,6 (75 kW) a osvědčený turbodiesel 1,9 TDI (66 kW). V provedení Ambiente lze nově pořídit benzínový dvoulitr, přeplňovaný zážehový agregát 1.8 T (110 kW) a také turbodiesel 1,9 TDI s výkonem 81 kilowatt.

Cenově přístupnější se staly modely octavia 4x4, které je nyní možné koupit také v nejlevnějším provedení Classic. Cena škodovácké čtyřkolky byla dosud 581 900 korun, nyní je možné jí v prostším provedení zakoupit již za 543 100 Kč.
   
Novinkou je i prodloužení servisního intervalu u vybraných typů motorů až na 30 tisíc kilometrů u zážehových motorů a až na 50 tisíc kilometrů u dieselových agregátů. Časový limit mezi přohlídkami je v těchto případech stanoven maximálně na dva roky.

Nejlevnější octávii je dnes možné koupit za 372 000 korun, cena nejdražšího zástupce nižší střední třídy přesahuje o dvacet tisíc hranici osmi set tisíc korun.
   
Škodě Auto poklesl v prvním čtvrtletí letošního roku prodej o 9,1 procent na 107 277 automobilů. Za první tři měsíce firma prodala celosvětově 64 601 vozů modelové řady fabia, 41 526 vozů octavia a 1150 vozů nejnovějšího modelu superb.

Autor:




Nejčtenější

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Tesla Model X P90D Ludicrous
Pouliční nabíječky spustí revoluci, slibuje nadšenec do elektroaut

Až budou stojany pro nabíjení v ulicích, rozvoj elektroaut nic nezastaví, říká majitel vozu Tesla a velký propagátor elektromobilů Martin Hejtmánek.  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Další z rubriky

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.