Jde o technické potíže, kvůli kterým už automobilka svolávala vozy v uplynulých měsících. U Octavie jde o potíže se systémem ABS, u dalších modelů pak o bezpečnostní pásy.
„U vozů Škoda Yeti a Rapid z výrobního období od června do října 2016, byly předepínače předních bezpečnostních pásů vyrobeny částečně mimo toleranci. Kvůli chybnému spoji se mohou díly pyrotechnického systému při aktivaci v případě nehody uvolnit a proniknout potenciálně do prostoru pro cestující. U všech dotčených vozidel je potřeba provést výměnu bezpečnostního pásu s předepínačem pásu,“ uvádí Pavel Jína z tiskového oddělení automobilky. U octavií s řídicí jednotkou ABS/ESP (MK-60), z výrobního období 22/2008 – 22/2009, se v důsledku termomechanického přetížení může poškodit ukostření. „To vede k výpadku systému ABS a ESP. U všech dotčených vozidel je nutno aktualizovat software,“ dodává Jína.