Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový skautík od Škodovky. Fabia dostala plastové svaly

  12:06aktualizováno  12:06
Fabia se prodává velmi dobře, Škoda chce ale prodeje podpořit. Kombík je na trhu necelý rok a už dostává další stylovou verzi. Po sportovně laděném Monte Carlu přijíždí outdoorově oblečený ScoutLine. Pohon všech kol sice nemá, na výlet mimo silnici nebo do hor často ale nepotřebujete bezpodmínečně čtyřkolku, stačí dobré obutí.

Škoda Fabia Combi ScoutLine | foto: Škoda Auto

Skautský oddíl škodovek se rozrůstá. Nová verze kombíku jménem ScoutLine dorazí do prodeje s počátkem roku 2016. Podle informací iDNES.cz se zatím jedná o tom, jestli se toto provedení dostane na český trh. Podle zdroje redakce je to téměř jisté.

ScoutLine dostane výrazné plastové nástavce předních a zadních nárazníků. Nové prvky jsou lakované dvoubarevně v kombinaci matně černá a stříbrná. Černou barvu mají nástavce prahů, stříbrnou zas zrcátka a střešní ližiny.

Fabia Combi ScoutLine přijede buď na šestnáctipalcových kolech z lehkých slitin nebo příplatkových sedmnáctkách.

Škoda Fabia Combi ScoutLine

Provedení ScoutLine bude možné nakombinovat se všemi barvami dostupnými pro fabii. Pod kapotu bude na výběr ze tří benzinových motorů (1,0 MPI 55 kW, 1,2 TSI 66 kW a 1,2 TSI 81 kW) a všech výkonových verzí naftové 1,4 TDI, tedy jak na českém trhu prodávaných variant s výkony 66 a 77 kW, tak nejslabší 55kilowattovou, která v ČR v oficiální nabídce není.

Za prvních devět měsíců letošního roku vzrostly prodeje modelu Fabia v Evropě ve srovnání se stejným obdobím minulého roku o více než 20 procent na 124 400 vozů,“ uvádí za Škodu Auto David Haidinger.

Škoda Fabia třetí generace ve verzi hatchback je na evropském trhu od listopadu 2014, Combi pak od ledna 2015. V průběhu letoška přibyly do nabídky speciální sportovně oblečené verze Monte Carlo.





Nejčtenější

Výtluk na silnici ve Zruči u Plzně.
Jedinečná příležitost pro české silničáře: asfalt, který se sám opraví

Nizozemští vědci řeší problém českých silnic, chtějí předcházet výtlukům. Do asfaltu zamýšlí dávat speciální ocelová vlákna, do betonu přijdou bakterie, které...  celý článek

Triumph Bonneville Street Cup
Žlutý sršeň Triumph Street Cup ponouká k lumpárnám

Tradiční výrobce motocyklů z Velké Británie poslal do světa další hodně nabroušený café-racer. Triumph Street Cup je jedním ze strojů rozvinuté rodiny mašin se...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Šéf Fordu končí, sázka na robotická auta a elektromobily mu nevyšla

Velké personální změny se odehrávají v automobilce Ford. Podle magazínu Bloomberg přišel o místo předseda představenstva Mark Fields i šéf komunikace Ray Day.  celý článek

Úřednice odboru dopravy ašské radnice Pavlína Vítková nechává klienty vybrat si
Konec útrpných přepisů: auto od června přeregistrujete kdekoli

Registrace nového či dovezeného auta, změna majitele nebo umístění vozu do depozitu. Doposud se daly veškeré změny v registru vozidel hlásit a provádět pouze...  celý článek

Fiat Argo
Autofotka týdne: Fiat Argo by se líbil i v Evropě, snad nahradí letité punto

Nabídka Fiatu v Evropě je děravá jako italská státní pokladna a uprostřed ní vyniká žijící automobilová fosílie. Žádná jiná automobilka v Evropě si nedovolí...  celý článek

Další z rubriky

Opel Insignia Sports Tourer
Lehčí a větší. Opel Insignia Sports Tourer bude fešácký kombík

Připravovaný Opel Insignia podle zatím zveřejněných fotek jasně kandiduje na „missáka“ roku mezi letošními premiérami. Po sportovně střiženém sedanu německá...  celý článek

Seat Ibiza
Úplně nový a obrovský Seat Ibiza má krásný zadek. Už jsme v něm seděli

Španělská automobilka Seat představila pátou generaci svého zásadního modelu Ibiza. Hatchback, který konkuruje Škodě Fabia a dalším typickým malým autům, je...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.