Omlazený superb má novou příď a záď s inovovanými světlomety v duchu nové designové linie značky, kterou použila u modelů Citigo, Rapid a naposled u nové octavie. V interiéru jsou nové volanty, látky, vzory potahů sedaček.
Zjednodušené je ovládání pátých dveří Twindoor u sedanu, kdy lze buď odklopit celou záď se zadním sklem, nebo pouze kufr. Motory v novém modelu by měly být podle automobilky až o pětinu úspornější. Jak Škoda Superb jezdí, ČTĚTE ZDE.
Základní cena modernizované verze bude začínat na 539 900 korunách, což je o 10 000 méně než u dosavadní verze. Druhá novodobá generace superbu prošla faceliftem po pěti letech od uvedení na trh. Celkově automobilka od roku 2001, kdy uvedla první generaci, prodala asi 560 000 kusů své vlajkové lodi, z toho téměř 36 000 vozů na domácím českém trhu.
Závod v Kvasinách na Rychnovsku, v němž 4 500 zaměstnanců vyrábí ještě modely Yeti a Roomster, firma rozšířila a modernizovala jeho výrobní linky. Loni závod vyrobil 153 700 vozů. Se zahájením výroby přepracovaného superbu dostaly kvasinská montáž a svařovna nová zařízení. Nové uspořádání má zkušební zařízení na konečné montáži, například pracoviště kontroly geometrie, a nový je způsob dodávek náprav pro montáž. Nápravy se nově montují přímo v Kvasinách. Spekuluje se o tom, že v Kvasinách by se jako čtvrtá modelová řada mohlo vyrábět velké SUV, jehož vývoj Škoda nedávno potvrdila.