Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Superb Combi byla na konfigurátoru 599 900, nakonec je ještě levnější

  9:45aktualizováno  21:00
Mladoboleslavská automobilka se pochlubila cenou svého obřího kombíku. Za kombiverzi superbu se proti sedanu bude připlácet dvacet tisíc.

Škoda Superb Combi - pohled z boku | foto: carscoop.blogspot.com

Jáchym Pavlíček o víkendu procházel internetový konfigurátor na stránkách Škody Auto. "Hned mne upoutala položka ve výběru vozu - Superb Combi. Chyběl ale popis a fotografie, z čehož usuzuji, že se informace na internet dostaly z nedbalosti nějakého správce webu škodovky," říká. Co ale nechybělo, byla cena: 599 900 Kč. Přibližně po čtvrt hodině tuto položku z oficiálních stránek stáhli. Základní verze superbu sedan stojí 569 900 korun. Pozorný čtenář iDNES.cz pravděpodobně zachytil pracovní verzi konfigurátoru. Konečná základní cena je nižší - 589 900 korun.

Konfigurátor Škody Auto

Dvacetitisícový připlatek by mohl být prvním znakem dalších úprav ceníků škodovek. Potěšil by i samotné prodejce: "Počítali jsme s vyšším příplatkem," říká Radek Donner, šéf prodeje pražského dealerství škodovek NHcar.

Škoda superb combi

Vše o nové velké škodovce čtěte ZDE

Prodejci doposud odhadovali, že na kombíkovou verzi superbu nasadí mladoboleslavská automobilka příplatek padesát až šedesát tisíc. I vzhledem k tomu, že u menší octavie je příplatek za kombiverzi 40 tisíc.

Nižší příplatek odpovídá i cenám konkurentů. Za kombi se u Toyoty Avensis připlácí dvacet tisíc, Renault Laguna s karoserií sedan je oproti kombíku levnější o třicet tisíc.





Nejčtenější

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Další z rubriky

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.