Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda testuje novou Octavii RS posílenou o 11 koní

Exkluzivně   9:15aktualizováno  9:15
Po obyčejných octaviích dostane novou tvář a nové motory také nejostřejší octavia, vozící na víku kufru tradiční označení RS. Kromě velkých světel dostane pod kapotu nové koně navíc.

Nová zamaskovaná Škoda Ocavia RS | foto: Václav VejbornýiDNES.cz

V sobotu ráno nafotil modrou a žlutou ostrou škodovku čtenář iDNES.cz na brněnské dálnici D1. Maskované prototypy jely "pekelnou jízdu, rychlostí větší než povolenou" popisuje autor fotografií.

Auta na obrázcích mají zamaskovaná nová čelní světla a přelepená označení RS. Na první pohled je ovšem poznáte podle nově tvarovaného předního nárazníku a testovací registrační značky se zeleným písmenem F a číslicemi.

Nová zamaskovaná Škoda Ocavia RS

Největší změna by se ale měla odehrát pod kapotou. Vše nasvědčuje tomu, že nová verze nejrychlejší octavie dostane nový benzinový motor, kterým se už chlubí Audi v modelu Q5 a Volkswagen Sciorocco.

Stávající dvoulitr s výkonem 147 kw nahradí zcela nový motor se stejným objemem a označením TSI (někdy označovaný také TFSI), ovšem s vyšším výkonem. Namísto stávajících 200 koní by nové ereso mělo mít 211 koňských sil (155 kw).

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Škoda můžete koupit na www.automodul.cz

Přeplňovaný motor je konstrukčně zcela nový, vychází z motoru 1,8 TSI, nově dostal pohon rozvodů řetězem a variabilní časování a zdvih výfukových ventilů.

Momentálně dealeři mladoboleslavské automobilky nabízejí Octavii RS v předfaceliftované verzi. Za verzi s dvousetkoňovým benzinovým motorem si účtují 720 900 korun, turbodieselová varianta 2,0 TDI CR je k mání za 744 900 Kč. Kdy by se rychlá octavia měla dočkat nové tváře prozatím není známo, spekuluje se o květnu letošního roku.

Nová zamaskovaná Škoda Ocavia RS
Autor:




Nejčtenější

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Další z rubriky

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.