Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Takhle se budou prodávat octavie. Podívejte se na novou škodovkárnu

  15:32aktualizováno  15:32
Velký model nové podoby prodejny škodovek je na ženevské expozici mladoboleslavské automobilky schovaný u recepce v zázemí stánku. Nový design dealerství má být vzdušnější a výraznější.

Nový vzhled dealerství Škodovek | foto: Michal Šafránek, iDNES.cz

Obchodníky se škodovkami čekají velké změny, na stávajících showroomech budou brzy měnit loga za nová, která Škodovka v Ženevě na autosalonu premiérově představila. Nové logo během jediného dne nahradilo starý znak hned v úterý 1. března v celém závodě v Mladé Boleslavi. Přeznačkování v závodech ve Vrchlabí a Kvasiny proběhlo ve středu.

Kromě toho automobilka také připravila nový vzhled dealerství, nové prodejny budou vypadat právě takto:

Nový vzhled obchodů

 Důležitým prvkem vzhledu nových škodovkáren má být zvýraznění prodejních míst za dne i v noci.

Pět barev

Zatímco dosavadní barevný systém zahrnoval barevné spektrum zhruba 400 barev, nově zná Škodovka pět odstínů: speciální zelenou, bílou a černou jako hlavní a dvě doplňkové (světle a tmavě šedou).

Nové logo Škoda Auto.

Vše o novém logu čtěte ZDE

Škodovka v nich bude vyžadovat kvalitnější materiály a hlavně víc prostoru pro prezentaci jednotlivých modelů.

"Prodejní zastoupení je hlavním místem setkání zákazníka se značkou a zde dochází k přímému kontaktu s ní," vysvětluje člen představenstva za oblast prodeje a marketingu Jürgen Stackmann. "Abychom tento silný komunikační účinek ještě posílili, budou naše provozovny v příštích letech uspořádány ještě volněji než dosud."

Zástupci automobilky říkají, že se Škoda podrobila optické "omlazovací kúře", aby navenek působila jako ještě hodnotnější značka.

"Škoda se postupně mění a je to vidět. Náš nový design a svěží vystupování odráží naše plány do budoucna," říká Stackmann.

Novou image dala Škodovce hamburská agentura Syndicate Brand & Corporate Design AG. Kromě loga se měnily i odstíny firemních barev a písmo.

Dealerství Škody v Šanghaji

Původní podoba dealerství škodovek. Toto stojí v Šanghaji

S novým vizuálním designem značky dělala Škoda před autosalonem velké tajnosti. Ještě před představením v Ženevě ukázala dealerům, jak budou jejich obchody vypadat, na monstrózní konferenci v pražské O2 Aréně začátkem února. Model dealerství v životní velikosti pak prezentovali v jedné z hal u pražského ruzyňského letiště.

Mohlo by vás zajímat

Uvažujete o koupi Octavie? Velký výběr aut na Automodul.cz.

Levné to nebude

Změnu vzhledu čas od času prodělá každá značka. Logo upravoval před nedávnem třeba Peugeot a celou změnou grafiky, prodejen a všeho dalšího odstartoval předloni Citroën. Změna "korporátního designu" stojí obrovské peníze, musíte změnit všechno, od přetištění vizitek po změnu montérek dělníků. Změna vzhledu naštěstí nepřichází jako Velký třesk, je postupná, stávající dealerství se nemění, stálo by to přece jen neúměrně vysoké náklady.

V novém designu se postaví nové nebo renovované prodejny. Vizuální jazyk má svůj manuál, u automobilek jde často do takových podrobností, že specifikuje nejen vzhled interiérů, ale někdy i dodavatele materiálů a třeba i poliček. "Český řemeslník by to možná zvládl stejně dobře a laciněji, manuál ale velí objednávat v Paříži od designéra určeného automobilkou," říkají s nadsázkou dealeři.

Když před lety otevírali prodejnu Aston Martinů v Praze, měli přesně nařízeno, jaký druh italského mramoru musí nakoupit na podlahu. Předepsaný byl dodavatel materiálu i firma, která ho musí položit...

Autor:




Nejčtenější

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Další z rubriky

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Řidička najela v Petrohradu do protisměru
VIDEO: Řidička najela do protisměru, řešení bylo jednoduché

Řidička v Petrohradě najela na rušném průtahu městem do protisměru. Po nešikovném couvání a několika nebezpečných manévrech nakonec ze situace vyvázla, chvíli...  celý článek

Škoda Yeti Monte Carlo
V Rusku stahují kvůli technickým potížím několik modelů Škoda

Volkswagen svolá na ruském trhu 3463 automobilů, včetně vozů Škoda Octavia, Yeti a Rapid. Koncern o tom informoval tamní úřady. Podle nich jsou důvodem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.