Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda v Brně: expozice žádný šok

  18:17aktualizováno  18:17
Fanoušky značky s okřídleným šípem ve znaku potěší rozsáhlá expozice v pavilónu G1. K vidění jsou všechny modelové řady současné produkce, tedy Fabia, Octavia i Superb a to ve všech karosářských verzích. Poprvé je zde veřejnosti představen Superb VIP a v české výstavní premiéře Fabia RS a Fabia WRC.
Škoda Superb Taxi

Škoda Superb Taxi - Škoda Superb v provedení Taxi. | foto: František Dvořák

Největší domácí automobilka přivezla do Brna nejen modely již delší dobu známé, jako například Octavii RS nebo její provedení Combi, ale také exponáty představené na ženevském autosalonu a dokonce i dvě světové novinky.

Jedná se o speciální verze vozu Superb, první pod označením Taxi, druhá, ta zajímavější, nese název VIP.

Superb Taxi je vyveden v barvě slonovinové kosti a pohánějí jej dva dieselové (74 a 96kW), nebo jeden zážehový motor (85 kW).

Provedení VIP lze označit za luxusní pracovnu na kolech. Vůz je postaven na základě modelu Superb s agregátem o objemu 2,8 litru o výkonu 142 kW s automatickou převodovkou Tiptronic.

Do jeho speciální výbavy patří například stříbrné nosiče vlaječek na předních blatnících a bohatá vnitřní luxusní výbava. Jedná se například o otočný stoleček z leštěného dřeva, připojení k internetu, televizi nebo DVD přehrávač.

Sportovní nadšence jistě potěší česká výstavní premiéra vozu Fabia WRC, který bude poprvé nasazen v červenci na Rally Deutschland. Sportovně založení řidiči a příznivci značky Škoda se jistě zastaví i u Octavie RS a její menší sestry Fabie RS - ta je nakonec vystavena hned vedle "WRCéčka".

V pavilónu E jsou v rámci zajímavé expozice nazvané "Jak se rodí automobil" vystaveny i studie Škoda Tudor a Škoda Fabia Paris. Tudor je designová studie dvoudveřového kupé postaveného na základě modelu Superb, Fabia Paris, která byla představena na loňském autosalonu v Paříži vychází z provedení Fabia Combi.

Autoři:




Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Další z rubriky

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.