Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Prodloužený yeti oficiálně: terénní škoda pro Čínu má centimetry navíc

  12:48aktualizováno  12:48
Na autosalonu v Čcheng-tu (Chengdu), který otevřel koncem srpna, představila Škoda obnovenou verzi Škody Yeti pro čínský trh. Má nová světla, prolamované víko kufru a také je o pět centimetrů delší. Krátký yeti z Číny nezmizí, ale naopak prodloužená verze se do Evropy nechystá.

Že se yeti protáhne, prozradil už před dvěma roky na autosalonu v Šanghaji šéf značky Winfried Vahland. Číňané i přes svůj menší vzrůst mají rádi velká auta a u těch dovezených ze zahraničí preferují prodloužené verze, kde je vzadu více místa na nohy.

Škoda Yeti pro Čínu je po faceliftu o šest centimetrů delší.

Škoda Yeti pro Čínu je po faceliftu o šest centimetrů delší

Rozvor úspěšného SUV pro důležitý čínský trh narostl z původních 2 578 milimetrů na 2 638 (šest centimetrů navíc), délka se změnila z 4 223 na 4 275 mm (+52 mm). Šířka zůstala beze změn, ale čínský yeti je o devět milimetrů nižší než evropský.

Na víko kufru s šikmými prolisy, okoukanými u rapidu, octavie a faceliftovaného superbu, dostal yeti rezervní kolo po vzoru drsnějších teréňáků.

Dvě tváře

Facelift připraví Škodu Yeti o charakteristickou tvář

"Model je určený výhradně pro čínský trh, jeho cena nebyla dosud stanovena. S jeho rozšířením na další trhy Škoda nepočítá. V Číně budeme souběžně i nadále prodávat evropskou verzi modelu Yeti a také Superb Combi importované z našeho domácího závodu ve východočeských Kvasinách," upřesňuje pro iDNES.cz Vítek Pelc ze Škody Auto.

Škoda Yeti pro Čínu je prodloužena v zadní části.

Yeti pro Čínu je prodloužený v zadní části.

Pod kapotu protaženého yetiho bude na výběr ze dvou přeplňovaných benziňáků 1,4 TSI a 1,8 TSI, které jsou v nabídce i v Evropě. Nafta čínským autům nevoní. Důležitou položkou nabídky bude dvouspojkový šestistupňový automat DSG.

Může se hodit

Také se Vám líbí Škoda Yeti? Vyberte si svůj nový vůz na Automodul.cz.

"Výroba čínské prodloužené verze modelu Yeti bude v Číně zahájena do konce letošního roku," dodává Vítek Pelc.





Nejčtenější

Yamaha N Max
Bella Roma ze sedla skútru. Na nákup tříkolkou, na rande s cigárkem

V rámci testů jednostopých samohybů se dají děla roztodivné skopičiny. Při zkoušení flotily městských strojů značky Yamaha v ulicích Říma jsme se tedy vžili do...  celý článek

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Studie kupé BMW řady 8
Autofotka týdne: BMW 8 se vrací, je nadpozemsky krásné

BMW řady 8 bylo v devadesátých letech spíš propadákem, zároveň však patří k ikonickým modelům značky i celé jedné éry. V Itálii na prestižním srazu...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Další z rubriky

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Škoda Octavia RS 245
Škoda představuje nejrychlejší Octavii RS všech dob, má 245 koní

Škoda Octavia RS po faceliftu dostává ještě silnější vrcholové provedení, oproti normálnímu RS má 15 koní navíc. Nový vrchol nabídky se jmenuje RS 245 a je to...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.