100 LET ŠKODOVEK Pozor! Velká příloha |
Redaktoři Auto Expressu studii, jejíž výroba by podle blíže nespecifikovaných zdrojů britského automagazínu nemusela být úplnou utopií, "otestovali".
Britští novináři se do auta posadili, odborným a kritickým okem obhlédli interiér vozu a pak se v yetim svezli.
Bleděmodrý švihák z Boleslavi se sice tváří jako dospělé auto, vzhledem k tomu, že je čistokrevným konceptem, ale nemá pod kapotou motor.
Koňské síly tak musely nahradit svaly pracovníků britského zastoupení automobilky. Jaroslav Černý z tiskového oddělení Škody Auto akci popisuje takto: "Britského novináře tlačili za volantem yetiho po parkovišti."
Čtěte také: Budoucnost Škody? Yeti možná do výroby, fabia za dva roky |
Větší světlá výška a pohon předních kol spolupracující s elektronickými systémy podpory trakce jsou pro terén, do kterého normální řidiči vyrážejí, dostačující, píše Auto Express.
Magazín dále pokračuje: Auto využívá, stejně jako roomster, který se ve své finální produkční podobě představí příští rok, podvozkové části, brzdy a převodovku z nejmenší škodovky - fabie.
Britský automagazín naznačuje také budoucnost nejnovějšího mladoboleslavského konceptu. Automobilka při představení yetiho prohlásila, že o jeho osudu spolurozhodnou ohlasy veřejnosti. Auto Express jde dále a s odkazem na tajné zdroje píše, že by se yeti měl dostat do výroby v roce 2007.
Jaroslav Černý ze Škody Auto se k možnému uvedení yetiho do života nevyjádřil. Stejně jako nepotvrdil ani nevyvrátil tvrzení Auto Expressu, že pod kapotu "škodovky pro radost" budou nabízeny benzinové motory 1,6 až 2,0 litru a turbodiesel 1,9 litru. K tomu Černý říká: "Jsou to motory, které Škoda nabízí do svých stávajících modelů. Je to jen spekulace."
Vše o ženevské studii: |