Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škodovky zlevňují: octavia s fabií nejlevnější v historii

  16:25aktualizováno  16:25
Největší tuzemská automobilka Škoda Auto zlevnila své dva hlavní modely, octavii a fabii, na historicky nejnižší úroveň. Cena Octavie Tour nyní začíná na čtvrt milionu, fabie stojí od 189 900 Kč. Škoda bude v rámci akčních nabídek vyprodávat skladové vozy, ale i nová auta.

Škoda Octavia Tour II | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

Škodovka představila v úterý nový akční ceník. Zákaznická výhoda proti běžným cenám dosahuje v závislosti na motorizaci a výbavě až 90 000 Kč. Skladové vozy jsou ještě dále zvýhodněné.

Akce by měla trvat několik měsíců a vedle octavie a fabie se týká i modelů Roomster a Yeti.

Octavia Tour je octavia druhé generace před modernizací, ale s interiérem pofaceliftového provedení. Dosud nejméně stála v létě, kdy ji Škoda v rámci akce nabízela za 254 900 korun. V nové akci je Octavia Tour ještě o pět tisíc levnější. Za patnáctitisícový příplatek je k mání ještě výbavový paket Trumf, jehož součástí jsou například centrální zamykání, rádio s CD, hliníková kola, klimatizace, palubní počítač, elektricky ovládaná okna a elektricky ovládaná vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Na levnější fabii než v současnosti mohli dosud zákazníci dosáhnout jen pokud prokázali, že již vlastní škodovku starší deseti let. Akční nabídka Magic pro modely Fabia a Roomster přináší nejen cenovou výhodu 15 000 Kč pro skladové, ale i pro nově objednané vozy, ale obsahuje mimořádnou výbavu v podobě klimatizace či autorádia. Nejvýhodnější model Fabia Easy Magic startuje na 189 900 korunách. Roomster stojí od 224 900 Kč.

Nabídku doplňují modely Octavia TSI Drive a novinka Yeti Fresh Drive. Octavia TSI Drive s motorem 1,4 TSI/90 kW startuje od 344 900 Kč. Oblíbené SUV Yeti ve vybraných verzích zlevnilo o 20 000 Kč.

Slevy nabízí většina značek na trhu. Cenová zvýhodnění se proti ceníkovým cenám pohybují v desítkách tisíc korun.

Autor:




Nejčtenější

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.