BMW C 650 Sport se svými jízdními výkony i rozměry právem řadí do kategorie maxi skútrů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
BMW C 650 Sport se svými jízdními výkony i rozměry právem řadí do kategorie maxi skútrů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vysoko zvednuté plexi poskytuje dostatek ochrany před větrem i nepřízní počasí
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rozměry zadní pneumatiky řadí německý skútr spíš víc mezi velké motorky
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo jako královský trůn. Hluboko klenutá bederní opěrka bezvadně poslouží při mohutné akceleraci
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Díky parkovací brzdě napojené na mechanizmus bočního stojanu lze bez přemýšlení skútr zaparkovat i do takovéto polohy
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tah motoru a výkon brzdového systému dává nápisu sport za pravdu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Plexi štítek zvednutý do maximální polohy za sebou ve vyšších rychlostech vytváří citelnou turbulenci
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Hlásiče náklonu se při razantnější jízdě poměrně zapotí
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dva kotouče na předním kole spolu s čidlem ABS dávají už dopředu tušit, že tady bude vše pod kontrolou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Klíčem obsaženým ve výbavě skútru je třeba zadní pružině nejprve trochu domluvit. Teprve potom nabývá označení sport na svém pravém významu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vzduchový kanál v předním blatníku žene proud vzduchu přímo na chladič.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V rámci příplatkové výbavy lze sáhnout například pro chromované podložky pod chodidla
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Do zatáček padá skútr s až zarážející jistotou
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Šikmo seseknuté hlavní světlomety s vestavěným LED denním svícením odkazují na příbuzenský poměr třeba s S1000RR.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mohutná jednostranná kyvná vidlice ukrývá ve svých útrobách řetěz náhonu zadního kola
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dvojitá výfuková koncovka umí uspořádat slušný basový koncert
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nalévací hrdlo nádrže je zapuštěno relativně hluboko. První zasunutí pistole je malý rébus
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
C 650 Sport má ostře tvarovanou štíhlou siluetu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Koncová svítilna i blinkry jsou samozřejmě komplet svěřeny moderní LED technologii
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na osvětlení se nešetřilo. Díky tomu je skútr za každých okolností vždy dobře vidět.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na pohled relativně vysoký most, který propojuje přední a zadní část skútru při nastupování nijak nepřekáží
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubní štít poskytuje dostatek informací důležitých pro jízdu. Například i dojezd do prázdné nádrže. Analogový rychloměr je příjemný pro oči.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dvojice plastových šroubů po obou stranách palubní desky fixuje plexi štítek ve zvolené poloze
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ovladače nejsou nijak složité. Nic se nenastavuje, tlačítko info má opravdu pouze informativní funkci
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Říznout si zatáčku je na bavoráku radost
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spínací skříňka má, jak bývá u skútrů zvykem, více funkcí. Otočení klíčkem doprava po jeho zatlačení otevírá prostor pod sedlem, doleva zpřístupňuje nádrž
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tohle je v případě nepohody hodně milé tlačítko. Intenzita výhřevu rukojetí má dvě úrovně
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Levá uzamykatelná schránka umí třeba dobít mobil nebo navigaci
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mohutná a pevná madla pomáhají spolujezdci při brzdění. Ve spodní části podsedlového prostoru je vysunutý kevlarový vak na přilbu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stojící skůtr pojme do zavazadlového prostoru dvě přilby. Se spuštěným vakem se ale nerozjedete
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Fešácky bílá zadní pružina dokáže na nerovnostech pustit tlumič až do spodního dorazu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní brzdový kotouč obepínají dva brzdiče. Ten spodní s mechanickým táhlem, je napojen na boční stojan a funguje jako parkovací brzda.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz