náhledy
Pohled do interiéru Tatry 87.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87 a Svatopluk Kolář, který se podílel na její renovaci.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87 a Svatopluk Kolář, který se podílel na její renovaci.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87 patří k prvním aerodynamickým vozům, které se vyráběly sériově
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87 patří k prvním aerodynamickým vozům, které se vyráběly sériově
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87 patří k prvním aerodynamickým vozům, které se vyráběly sériově
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87 patří k prvním aerodynamickým vozům, které se vyráběly sériově
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87 z roku 1949,která byla zrenovována pro architekta Normana Fostera ze Švýcarska.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87 z roku 1949(černá),která byla zrenovována pro architekta Normana Fostera ze Švýcarska.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Interiér Tatry 87.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Přístrojová deska Tatry 87.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Tatra 87.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Zrenovované vozy Tatra 87.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA