Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Smart Forfour - prcek pro čtyři

  11:38aktualizováno  11:38
Švýcarský minivýrobce miniautomobilů uveřejnil s notným předstihem první oficiální fotografie nového čtyřmístného automobilu určeného především pro městský provoz.

Během roku 2004 se tak modelová řada Smartů rozroste o čtyřmístný kompakt.

For four - pro čtyři
Pětidveřový, 3,75 metru dlouhý Smart konstrukčně navazuje na stávající modely. - Na ocelový rám, zajišťující cestujícím dostatek bezpečí, jsou připevněny plastové díly karoserie.

Dvoubarevná karoserie dává Smartu Forfour dostatečně hravý vzhled, prosklená střecha pak prosvětlí interiér a umocní "komunikaci" s okolím.

Zájemci o Smart Forfour budou moci volit ze škály pěti !!! pohonných jednotek: tří benzínových a dvou dieselových.

Smart Forfour si vypůjčí komponenty (motory a podvozek) z oblíbeného modelu Colt od Mitsubishi. Oba vozy pak budou od příštího roku vyráběny ve společném výrobním závodě v nizozemském Bornu.

Dle dostupných informací by cena Smartu Forfour měla začínat na konkurenceschopných 10,5 tisících Euro (cca 340 000 Kč).

V porovnání s šokujícím a chytrým designem "klasického" dvoumístného Smartu je forfour mnohem více umírněný - originalita a nápaditost, kterými vozítka z Böblingenu osvěžují dění na silnících, "velkému" Smartu jednoduše chybí.

 

Smart Forfour Pětidveřový čtyřmístný hatchback
Rám ocelový
Karoserie plastové panely (dvoubarevné)
Délka 3,75 metru
Šířka 1,79 metru
Očekávaná premiéra frankfurtský autosalon (podzim 2003)
Předpokládaný začátek prodeje jaro 2004
Předpokládaná cena 10 500 Euro

Konkurenti: Nissan Micra, Hyundai Getz, VW Polo

Stáhněte si tapetu Smartu Forfour:




800x600

800x600

1024x768

1024x768

Smart Forfour - profil

Smart Forfour - čelní pohled

Smart Forfour - zezadu

Smart Forfour

Smart Forfour

Autoři:




Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Další z rubriky

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Budoucnost Citroënu: Řada modelů skončí bez náhrady, přibudou SUV

Francouzskou značku čeká v následujících letech doslova zemětřesení. Některé modely skončí bez přímého nástupce, naopak i Citroën naskočí na trend populárních...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.