Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tuning na dvou kolech. Z harleye je závoďák i kavárenský floutek

  16:50aktualizováno  16:50
Motorkáři najíždějí první stovky kilometrů po zimním spánku a slavný Harley-Davidson připravil na začátek sezony volbu krále přestavěných strojů, takzvaných customů. Podívejte se na borce z Česka a okolí.

Úprava Harley Davidson Street 750 z Prahy | foto: Harley Davidson

Příznivcům jedné stopy a těm, kterým se líbí fortelná řemeslná práce a originální technická řešení, nabízíme náhled do tunerské kuchyně těch nejpovolanějších.

Právě totiž probíhá soutěž s názvem The Battle of the Kings (válka králů), které se účastní sedmnáct dealerů značky Harley-Davidson z regionu střední a východní Evropy.

Fotogalerie

Úkol byl pro všechny stejný: ze sériového modelu H-D Street 750 jakýmkoli způsobem vybrousit unikátní klenot, hodný titulu krále customů. Fantazii a odvaze se meze nekladou, jediným limitem je rozpočet na úpravu, který byl v tomto případě čtyři tisíce eur (něco přes sto tisíc korun). Někteří úpravci se drželi více při zdi a zjevně utratili většinu rozpočtu například za ultradrahá kola, jiným nezbylo z původní „mašiny“ skoro nic.

Jedním z nejparádnějších speciálů je čistokrevný dirt trackový soutěžák z Budapešti, za pozornost stojí také stylově perfektně dotažený ostravský café racer s vynikajícími technickými detaily nebo pražský do duralové závodní zbroje nastrojený atlet s unikátním tlumičem výfuku.

Úprava Harley Davidson Street 750 z Budapešti

Úprava Harley Davidson Street 750 z Budapešti

Soutěž proběhne ve dvou kolech, v prvním bude rozhodnuto mezi borci ze střední a východní Evropy. Vítěz se pak utká o absolutní titul „Wheels & Waves“, který bude vyhlášen v červnu ve francouzském Biarritzu.

Autoři:


Témata: Harley-Davidson


Nejčtenější

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Další z rubriky

Honda CMX 500 REBEL
Rebel je hodný jako beránek. Ideál pro slečny i motorkářský potěr

Rebelem je obvykle nazýván jedinec, který si neláme hlavu se zákony a pravidla mu mnoho neříkají. Prostě někdo, kdo umí tak trochu zlobit. Je tohle ale...  celý článek

Ángel Nieto závodil v Brně naposledy v roce 1971, kdy vyhrál třídu do 125 ccm.
Závodní legenda Ángel Nieto je v kómatu, srazilo ho auto

Třináctinásobný mistr světa v závodech silničních motocyklů Ángel Nieto je po nehodě na čtyřkolce v umělém spánku v nemocnici. Sedmdesátiletý legendární jezdec...  celý článek

Herec David Matásek a jeho vespa
David Matásek je milovník vos. Každý rok jede přes Alpy do Itálie

Pokud z rovna nechumelí, potkáte ho v Praze v sedle žlutého skútru. Populární herec David Matásek je pravověrný vespař. A každé léto osedlá svou „vosu“...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.