Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Přezka na pásek pro bugattisty. Za 1,7 milionu

aktualizováno 
Když máte přes třicet milionů na auto, nějaký ten milion za módní doplněk vás nezruinuje. Bugatti patří mezi NEJ auta světa. K tomu přezka na pásek v ceně osmi fabií tak nějak patří. Doplňků k "bugattce", za které utratíte miliony, je k mání víc. Co třeba vodní dýmku?

Přezka se prodává za více než 1,5 milionu korun. Je vyrobena ze zlata, nerezové oceli a titanu. | foto: rolanditen.com

Přezka je společným dílem Bugatti a ženevského designéra Rolanda Itena, který přezky vyrábí stejným způsobem jako slavné švýcarské hodinky. Přezka dostala kryty ze safírového skla a pod nimi stovku ručně vyrobených součástek ze zlata, nerezové oceli a titanu.

Každý z dílů je ručně leštěný a na montáž dohlíželo jedno ze specializovaných hodinářství v Ženevě. Spona dovoluje lehce nastavovat délku pásu pomocí jednoduchého ovladače s minimálním třením.

Fotogalerie

Produkce přezky je omezená na 44 kusů rozdělených do čtyř sérií po 11 kusech. Zatím byly představeny dvě sady, první z bílého a druhá z růžového zlata. Cena jedné přezky je vyčíslená na jeden milion a 690 tisíc korun.

Luxusní a pořádně drahé výrobky k Bugatti už tradičně patří, nedávno automobilka představila speciální vodní dýmku, kterou pro ni vyrobila firma Desvall. 

Osmdesát centimetrů vysoká "šiša" má moderní design, je vyrobená ze skla, karbonových vláken a ručně šité kůže a stojí 2,1 milionu. Výroba je omezená na speciální edici 150 kusů.

Přezka bezpečnostního pásku je společným výrobkem Bugatti a ženevského...

Většina toho, na co Bugatti sáhne, zkrátka musí mít svoji cenu. Například čisticí houbička na zadní, jinak nedosažitelné sklo veyronu stojí téměř milion korun a cenu nesníží ani fakt, že ji v nejrychlejším supersportu není kam dát a majitel si ji musí schovat v garáži. Více o houbě na tyči za milion si přečtěte si ZDE

V Česku už jsou dva

Před koncem loňského roku Bugatti oznámilo, že prodalo jubilejní čtyřstý veyron. Produkci už značka vlastněná koncernem VW předem naplánovala na 450 kusů. V Čechách jsou k vidění zatím dva kusy.

První, který se zde objevil už v roce 2007, koupil jako nový Radim Passer, jeden z největších českých stavebních a realitních podnikatelů (více informací ZDE). 

Druhý kousek, koupený z druhé ruky v Německu, je v Česku od roku 2011. Fotografie ze silvestrovské vyjížďky další z perel českých garáží:

Tento exemplář veyronu je v ČR dva roky. Drahý je nejen nákup ale především...
V Česku jezdí dvě Bugatti Veyron, první koupil majitel nové v roce 2007, druhé...
Design Bugatti Veyron je dílem slovenského stylisty Jozefa Kabaně, který je...

Autor:


Témata: Bugatti


Nejčtenější

Nehoda šesti auta zablokovala pravý jízdní pruh na 13. kilometru R10 ve směru...
Jaro obnažilo české tankodromy. Zničené kolo zaplatí pojišťovna

Tuhé mrazy a častější střídání teplot nad a pod nulou si přes zimu ošklivě pohrály se stavem českých silnic. Podle silničářů je letošní situace horší než...  celý článek

Tento exemplář veyronu je v ČR dva roky. Drahý je nejen nákup, ale především...
Konec génia světa aut. Vládce Volkswagenu nutí jít na odpočinek

Ferdinand Piëch je jednou z nejvýraznějších osobností historie automobilismu. Muž, který 17. dubna oslaví osmdesátiny, definitivně ztrácí vliv v koncernu...  celý článek

Škoda Vision E
Škoda představí do roku 2025 pět elektroaut, Vision E bude první

Čína je dnes pro autoprůmysl jedním ze stěžejních trhů. Jeho důležitost vnímá také Škoda, která zde prodá nejvíce svých vozů. Na autosalon v Šanghaji...  celý článek

O průjezd zatáčky driftem nebyla nouze.
Franta a další dakarské speciály řádily v Sosnové

Už vyšplhání do kabiny je výkon. Jsou tu tři anatomické sedačky, do té pravé se kurtuji a nasazuji helmu. Přijde mi to trochu zbytečnost, kvůli pár kolům....  celý článek

Nejstarší Vespa je na prodej. Cena za italskou ikonu se v aukci vyšplhá nejspíš...
Nejstarší Vespa na světě je na prodej. Za devět milionů

Na sedm až devět milionů korun si cení trh nejstarší skútr na světě od legendární italské značky Vespa. Číslo rámu 1003 prozrazuje, že jde o třetí stroj série...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.