Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Přezka na pásek pro bugattisty. Za 1,7 milionu

aktualizováno 
Když máte přes třicet milionů na auto, nějaký ten milion za módní doplněk vás nezruinuje. Bugatti patří mezi NEJ auta světa. K tomu přezka na pásek v ceně osmi fabií tak nějak patří. Doplňků k "bugattce", za které utratíte miliony, je k mání víc. Co třeba vodní dýmku?

Přezka se prodává za více než 1,5 milionu korun. Je vyrobena ze zlata, nerezové oceli a titanu. | foto: rolanditen.com

Přezka je společným dílem Bugatti a ženevského designéra Rolanda Itena, který přezky vyrábí stejným způsobem jako slavné švýcarské hodinky. Přezka dostala kryty ze safírového skla a pod nimi stovku ručně vyrobených součástek ze zlata, nerezové oceli a titanu.

Každý z dílů je ručně leštěný a na montáž dohlíželo jedno ze specializovaných hodinářství v Ženevě. Spona dovoluje lehce nastavovat délku pásu pomocí jednoduchého ovladače s minimálním třením.

Fotogalerie

Produkce přezky je omezená na 44 kusů rozdělených do čtyř sérií po 11 kusech. Zatím byly představeny dvě sady, první z bílého a druhá z růžového zlata. Cena jedné přezky je vyčíslená na jeden milion a 690 tisíc korun.

Luxusní a pořádně drahé výrobky k Bugatti už tradičně patří, nedávno automobilka představila speciální vodní dýmku, kterou pro ni vyrobila firma Desvall. 

Osmdesát centimetrů vysoká "šiša" má moderní design, je vyrobená ze skla, karbonových vláken a ručně šité kůže a stojí 2,1 milionu. Výroba je omezená na speciální edici 150 kusů.

Přezka pásku je společným výrobkem Bugatti a ženevského designéra Rolanda Itena.

Většina toho, na co Bugatti sáhne, zkrátka musí mít svoji cenu. Například čisticí houbička na zadní, jinak nedosažitelné sklo veyronu stojí téměř milion korun a cenu nesníží ani fakt, že ji v nejrychlejším supersportu není kam dát a majitel si ji musí schovat v garáži. Více o houbě na tyči za milion si přečtěte si ZDE

V Česku už jsou dva

Před koncem loňského roku Bugatti oznámilo, že prodalo jubilejní čtyřstý veyron. Produkci už značka vlastněná koncernem VW předem naplánovala na 450 kusů. V Čechách jsou k vidění zatím dva kusy.

První, který se zde objevil už v roce 2007, koupil jako nový Radim Passer, jeden z největších českých stavebních a realitních podnikatelů (více informací ZDE). 

Druhý kousek, koupený z druhé ruky v Německu, je v Česku od roku 2011. Fotografie ze silvestrovské vyjížďky další z perel českých garáží:

Tento exemplář veyronu je v ČR dva roky. Drahý je nejen nákup, ale především...
V Česku jezdí dvě Bugatti Veyron. První koupil majitel nové v roce 2007, druhé...
Design Bugatti Veyron je dílem slovenského designéra Jozefa Kabaně, který je...

Autor:


Témata: Bugatti


Nejčtenější

Mazda CX-5
Mazda CX-5 patří k nejpovedenějším SUV, ale v Praze tohle auto nechtějí

Tichý motor, živé reakce na plyn a kultivovaná lehkost při průjezdu zatáček – to je nová Mazda CX-5 v základním provedení s pohonem předních kol, které jsme...  celý článek

Kamil Holán
Český šampion přírodních okruhů: Závodění je můj život

„Strašně mě to baví,“ říká nadšeně o závodění na motorce Kamil Holán a zopakuje to několikrát. Je jedním z nejlepších českých jezdců na přírodních okruzích, to...  celý článek

Automobilový odborník Vít Pěkný (vlevo) a pražský radní Petr Dolínek (vpravo) v...
SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Soumrak dieselů přichází. V Evropě už jejich podíl klesl pod polovinu

Rok a půl po vypuknutí aféry Dieselgate výrazně klesá v Evropě zájem o naftové motory. Poprvé jejich podíl v nových registracích klesl pod 50 procent.   celý článek

Škoda Karoq
Kolik bude stát Škoda Karoq? Odborníci tipují 450 tisíc korun a více

Škoda Karoq dostane český ceník v posledním červnovém týdnu. První spekulace od zasvěcených odborníků z oboru se pohybují mezi 450 až 500 tisíci za základní...  celý článek

Mercedes Třída E 2,0 220d...
Mercedes Třída E 2,0 220d...

r.v. 2016, naj. 15 000 km, diesel
1 053 683 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.