Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Špioni byli v Ženevě opět v akci

aktualizováno 
Ženeva (od zpravodaje iDNES.cz) - Na světových autosalonech se první dny, kdy bývá na výstavištích přeci jen o něco volněji, mezi davy novinářů, celebrit a dalších hostů nenápadně pohybují nenápadní návštěvníci s foťáky, měřidly a podrobnými formuláři. Na autosalonu v Ženevě si špioni novinky opět důkladně přeměřili.

Asiaté dopodrobna studující nekonečné minuty automobilové novinky jsou už tradičními návštěvníky autosalonu. Tentokrát jsme je nachytali u premiérově představeného SUV Renault Kadjar. 

Pohledné auto s prapodivným jménem studovaly dokonce dva týmy. Jeden podle všeho studoval design, druhý se zaměřil na technickou stránku věci.

Špioni na ženevském autosalonu

 Muž s metrem přeměřoval vstupní otvor dveří a výšku nástupní hrany. 

Špiona ale poznáte podle desek se spoustou papírů s připravenými formuláři a tabulkami. „Nemůžeme tomu nijak zabránit. Patří to k autosalonům,“ krčí rameny zástupci automobilek.

Aby Asiaté nebyli tak nápadní, často na tuto práci údajně najímají a proškolují „domácí“ návštěvníky autosalonů. Na ženevském autosalonu si tak prý přivydělávají francouzští a švýcarští penzisté.

Špioni na ženevském autosalonu

Na špionáž vyrážejí i sami konstruktéři automobilek, aby obhlédli konkurenci. Dané řešení dopodrobna prostudují, až se jim nový model konkurence dostane do vývojového centra, kde ho budou moci rozebrat. Protože od premiéry do faktického zahájení prodeje ale uplyne mnohdy několik měsíců, získají tak drahocenný čas. Podívejte se, jak asijští špioni dopodrobna studovali na pařížském autosalonu před půl rokem nový Opel Corsa - zde.

FOTOGALERIE

Špioni na ženevském autosalonu
Špioni na ženevském autosalonu
Špioni na ženevském autosalonu
Špioni na ženevském autosalonu
Špioni na ženevském autosalonu
Špioni na ženevském autosalonu


Témata: design, Ženeva, Opel


Nejčtenější

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Ford Ranger je stylový pracant. Nezaváhá ani na dlouhé expedici

Pick-upy už dávno nejsou jen pracovní auta pro farmáře a stavaře, prodělávají vývoj a podobně jako off-roady přidávají na komfortu. Jsou uhlazenější a...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Další z rubriky

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Škoda Yeti Monte Carlo
V Rusku stahují kvůli technickým potížím několik modelů Škoda

Volkswagen svolá na ruském trhu 3463 automobilů, včetně vozů Škoda Octavia, Yeti a Rapid. Koncern o tom informoval tamní úřady. Podle nich jsou důvodem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.